Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:47:30 GMT

مدیریت بحران در استان تهران آماده باش کامل است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۶۲۹۲

مدیریت بحران در استان تهران آماده باش کامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه پایداری نسبی جو، از تشدید آلودگی هوا و صدور هشدار نارنجی در پایتخت خبر داد و اظهار داشت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.

یزدی مهر با بیان اینکه پایداری هوا طبق اعلام سازمان هواشناسی از فردا شنبه هشتم بهمن ماه تا روز یکشنبه نهم بهمن ادامه خواهد داشت گفت: منطقه اثر این پدیده در اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات پیش بینی شده است که توصیه مدیریت بحران به مردم این مناطق این است که از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ورزش در فضای باز بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند عنوان داشت: استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند ضروری است.

وی در ادامه به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم نیز توصیه کرد که در شرایط آلودگی هوا افراد دارای بیماری زمینه‌ای، کودکان و سالمندان در فضاهای باز فعالیت نکنند.

یزدی مهر در ادامه با تاکید بر مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک بیان داشت: همواره استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تنظیم و بررسی دقیق کاتالیزورها و سنسورهای اکسیژن هوا در خودروها، بهره گیری بیشتر از فضای سبز و درختکاری و کاهش سوخت‌های آلاینده برای کاهش آلودگی هوا مورد توصیه می‌باشد.

کد خبر 5693314

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری تهران مدیریت بحران آلودگی هوا بوشهر دهه فجر اردبیل کرمانشاه گرگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریز همدان آلودگی هوا انقلاب اسلامی ایران گلستان خبرگزاری مهر مشهد آیین اعتکاف مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران بوشهر

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان گفت: سامانه بارشی در استان از سه‌شنبه فعال می‌شود و در این راستا تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده‌باش هستند. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان بوشهر تا اول فروردین صادر شده است، اظهار داشت: بارش باران، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و تند باد، در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ از جمله پیش‌بینی سازمان هواشناسی است.

وی، آب‌گرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق، مواج شدن خلیج فارس و سواحل استان بوشهر را از جمله مخاطرات هشدار نارنجی استان بوشهر دانست.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه از فردا سامانه بارشی در استان فعال می‌شود، گفت: فعالیت این سامانه تا اوایل وقت چهارشنبه تداوم دارد، ضمن اینکه طی این مدت، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

دهقانی ادامه داد: از ظهر چهارشنبه اول فروردین تا اواخر هفته جاری با وزش بادهای شمالی، خلیج فارس و سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج خواهد بود.

وی، از آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در 10 شهرستان استان بوشهر، تا زمان خروج سامانه بارشی در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل بحران استان بوشهر با تأکید بر پرهیز از قرار گرفتن مناطق پُرخطر افزود: در این وضعیت آب و هوایی از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، سواحل دریا پرهیز شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل هلال احمر استان ایلام در پی هشدار قرمز هواشناسی
  • آماده‌ باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ ها به ۵ فرودگاه
  • استان مرکزی به حالت آماده باش درآمد
  • هشدار مهم مدیریت بحران به تهرانی ها
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران بوشهر
  • هشدار مهم مدیریت بحران به تهرانی‌ها
  • هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در ۲۴ استان‌/ آماده باش نیروها
  • هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران در تهران
  • هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در تهران
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در تهران