Web Analytics Made Easy - Statcounter



یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.

به گزارش فارس، یک مجله انگلیسی نوشته ستاره پرتغالی و همسرش عاشق زندگی در عربستان شده‌اند و در ریاض به چشم شاه و ملکه به آن‌ها نگاه می‌کنند.

رونالدو در پی مصاحبه با «پیرس مورگان» خبرنگار معروف انگلیسی و انتقاد از تند از باشگاه، بازیکنان و مربیان منچستریونایتد، از این تیم جدا شد و با قراردادی سه ساله و با دستمزد سالیانه سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله «تتلر» جزئیات جدیدی از زندگی رونالدو و خانواده‌اش را در عربستان منتشر کرده و به نقل از مورگان نوشته او از زندگی در ریاض لذت می‌برد.

خبرنگار نزدیک به رونالدو به این مجله گفته است: به لطف سرو صداها پس از مصاحبه ما، رونالدو بزرگترین قراداد تاریخ فوتبال را امضا کرد و در سن ۳۷ سالگی به پردرآمدترین فوتبالیست جهان تبدیل شد. البته که او از این انتقال خوشحال است. من چند پیام با او رد و بدل کرده‌ام و او کاملاً عاشق آن است، چه در خارج و چه در زمین مسابقه.

تتلر نوشته صحبت از رونالدو، همسرش و پنج فرزند او پس از انتقال ستاره پرتغالی به ریاضف «نقل محافل» شده است و همه‌جا درباره آن‌ها صحبت می‌کنند.

آنها به همراه همراهان رونالدو زندگی شاهانه ای را در ۱۷ سوئیت در هتل و آسمان‌خراش ۲۶۷ متری «چهار فصل» در ریاض دارند و اقامت در آن چیزی در حدود ۲۵۰ هزار پوند در ماه تمام می‌شود. این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از ریاض دارد.

گفته می‌شود خانواده او در یک سوئیت دو طبقه در این هتل اقامت دارند و اتاق‌های خواب، دفتر خصوصی، اتاق پذیرایی و اتاق رسانه آن با طلا و سنگ مرر منقش شده است.

تتلر گفته «جورجینا رودریگز» همسر آرژانتینی رونالدو هم که در زمینه مد فعالیت می‌کند، پایگاه هواداری بزرگی در عربستان دارد و حتی قبل از اینکه پای به این کشور بگذارد، او را یک «الگو» می‌خواندند.

با این حال و با وجود زندگی شاهانه در عربستان، رونالدو دوران فوتبال خود در غرب آسیا را ناامیدکننده آغاز کرده و در دو بازی گذشته خود با النصر عملکرد ضعیفی داشته و موفق به گلزنی هم نشده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۵۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «مستند فرهنگ» که به معرفی چهره‌های شاخص و برجسته معاصر کشور می‌پردازد، امشب با روایت زندگی سیدمحمدحسین مُبیّن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
او یکی از برجسته‌ترین پزشکان پوست و موی شناخته شده در تبریز بود و به پدر بیماران جذامی ایران معروف است.
این پزشک تبریزی پس از بازگشت از کانادا به آسایشگاه بابا باغی تبریز که محل اجتماع جذامیان بود رفت و خود را وقف بیماران جذامی این آسایشگاه کرد، بیماران او را «پدر» صدا می‌کردند و به همین دلیل است که لقب پدر بیماران جذامی‌به او داده اند.
سیدمحمدحسین مُبیّن ۶مهر ۱۳۹۴ دار فانی را وداع گفت.
این مستند پرتره‌نگاری محمد حسین مبین، شاعر و نویسنده و پزشک (پدر جذام ایران) است و زندگی وی از دوره جوانی تا حضورش در جمع جذامیان ایران در منطقه «بابا باغی» تبریز را روایت می‌کند.
ین اثر روایت فراز و فرود‌ها و پیچ و خم‌های زندگی شخصیتی است که تمام هستی اش را وقف بیمارانش می‌کند و آنچه برای خود می‌خواهد، چیزی جز رضایت خداوند و تقرب به او نیست.
برنامه «مستند فرهنگ» را ساعت ۲۰ از رادیو فرهنگ بشنوید.

دیگر خبرها

  • رسانه انگلیسی: سرکرده داعش خوراسان در پاکستان زندگی می‌کند
  • رونالدو در یک جدول دیگر عربستان صدرنشین شد
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • «مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی
  • روایت یک تجربه‌گر از حس رفتن به آن دنیا + فیلم
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان