Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:35:54 GMT

آغاز بلیت‌فروشی جشنواره ۴۱ فیلم فجر از ۱۰ بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۵۵۹۸۸

آغاز بلیت‌فروشی جشنواره ۴۱ فیلم فجر از ۱۰ بهمن ماه

بلیت ‌فروشی آثار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از دهم بهمن ماه به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته امور نمایش جشنواره، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره برای مردم از دوشنبه (دهم بهمن) ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق سال‌های گذشته، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) خواهد بود.

امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ فروش بلیت، تعداد چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود، بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام کنند.

برای سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت (مندرج در سامانه‌ها)، روزانه از ساعت ۹ تا ۲۳ پاسخگوی تماس‌های تلفنی مخاطبان خواهند بود.

زمان فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در استان‌ها و آثار بخش بین‌الملل چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر متعاقبا اعلام می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت بلیت سینما جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فروش بلیت جشنواره خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بلیت فیلم های جشنواره چهل و یکمین جشنواره فروش بلیت فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۵۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳ تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۸.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۴۴.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، نارنگی ۲۰، کیوی ۷۹.۸۰۰ تا ۹۸، توت فرنگی ۱۶۰ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۲۴.۸۰۰ و پرتقال ۲۹.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو چاقاله بادام ۱۴۹ تا ۱۹۰ و گوجه سبز ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین هر کیلو گرم شلیل ۳۴۰ هزار تومان در میوه فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، طالبی ۲۷ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۲۲.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۹.۸۰۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۲.۸۰۰، کاهو ۲۵، کدو ۲۲.۸۰۰، کرفس ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۶۸، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، باقالی ۲۳، لیمو ترش ۵۹.۸۰۰ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۹.۸۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۶.۸۰۰ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6086192 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد