Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق پلیس تهران بزرگ گفت: آمار جرایم و تخلفات و سرقت ها در پایتخت ۹ درصد کاهش پیدا کرده است هر چند که اغتشاشات اخیر یک درصد بر آمار جرائم و تخلفات افزوده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، مراسم آیین معارفه و تکریم فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز دوشنبه ۱۰ بهمن برگزار شد. 

سردار حسین رحیمی رییس پلیس سابق تهران بزرگ گفت: امنیت یکی از اساسی ترین و زیر ساختی ترین نیاز همه جوامع است و حاکمان مکلف و موظف به برقراری این نیاز جوامع خود هسنند و باید به طور کامل در جامعه پیاده کنند 

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که دشمنان در طول ۴۴ سال همواره تلاش کردند که نظام را دچار چالش کنند و اقداماتی را هم با سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رییس سابق پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: فراجا متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جمهوری اسلامی تکلیف دارد و طلایه دار برقراری امنیت است. 

وی گفت: از اوایل سال ۹۶ که ماموریت خدمتکزاری و نوکری مردم پایتخت بر دوشم است از ابتدای امر تلاش کردم با برنامه ریری مدون و شناخت درست تهذبدات پایتخت در بعد امیت و تبیین و تدوین برنامه ها چی مختلف در حوزه های متعدد امنیت ام القرای جمهوری اسلامی را ب قرار کردیم 

به رده های مختلف و تخصصی پلیس طرح های مختلف را ابلاغ کردیم 

مردم ایران باید بدانند پلیس در حال تلاش ب ای ب قراری امنیت است و اکر ۱۰۰درصد تخلفات و سرقت ها را کشف نکرده باشیم حتما ۷۰ تا ۸۰ درصد مپفق بودیم 

طرح رعد استفاده از ظرفیت مغفول کلانتری ها بپد که طرح کاشف هم استفاده از ظرفیت آگاهی ها 

کاهش ۹ درصدی امار و جرائم تهران بزرگ 

۱۰ درصد هم کشف جرایم و سذقت ها را داشتیم 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس تخلفات جرائم تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۶۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این ضیافت الهی اظهار کرد: باتوجه به فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت ماه مبارک رمضان، امیدواریم همه مومنان و باورمندان به رحمت واسعه الهی در راستای خیرخواهی و تشویق به عمل صالح در این ماه عزیز و از جمله نیکوترین آن‌ها یعنی عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، بیش از پیش گام بردارند، چراکه امر کردن به معروف و بازداشتن از منکر، همانگونه که از طرف خداوند قادر و متعال وعده شده ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا افزود: ۷۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

وی تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲۰۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

سردار بنی‌اسدی‌فر اضافه کرد: با اقدامات موثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این درحالیست که به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطرنشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان افزود: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • کاهش ۲۳درصدی سرقت‌ها در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس