Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@02:41:39 GMT

رتبه بندی معلمان ناقص اجرا شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۷۱۰۸۰

خبرگزاری آریا - نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه رتبه بندی ناقص اجرا شده است، گفت: آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.
به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن رفتارهای ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت؛ آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: تبدیل آموزش و پرورش شهر فرزانگان بروجرد عزیز به مافیایی از وابستگان سیاسی و شهری و محفلی، مهره‌چینی سخیف انتخاباتی به منظور بهره‌برداری از آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار در جهت اهداف باندی، پرونده‌سازی‌های مشمئز‌کننده برای فرهنگیان و مدیران پاک و مستقل، فشار حداکثری به مدیران برای استعفا، معامله‌گری گسترده با احزاب قدرت و ثروت و استفاده ابزاری از فرهنگیان آموزش و پرورش در راستای پرورش اهداف باندی و قبیله‌نگری سیاسی از مصائب امروز آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: مگر رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موکداً تصریح نفرمودند که نگاه و توجه آموزش و پرورش به جریان‌های سیاسی، جناحی و حزبی سم است و هرگاه این نگاه غالب شد خسارت‌های فراوانی به بار آورد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش از سطح ملی به سطح منطقه‌ای تنزل کردیم، زنهار از این بیابان زین راه بی‌نهایت. تدبیر شما برای فرهنگیان باسواد باتجربه‌ای که به دلیل وضعیت مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار از آموزش و پرورش هستند و فقط منتظر رتبه‌بندی هستند، چیست؟
مقصودی افزود: رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید و فقط به بعضی از همکارانی که تصمیم گرفتید رتبه یک را به همه به طور مساوی دادید و بقیه را رها کردید. ما دست از این رفتارهای غیرانقلابی برنمی‌داریم و مجلس انقلابی با رفتارها و تصمیم‌های غیرانقلابی برخورد خواهد کرد و ما با افتخار فرهنگی و معلمم و با افتخار از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان با تمام وجود دفاع می‌کنم./
پایان پیام

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۷۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه معلمان ابتدایی باید ممتاز شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه معلمان ابتدایی باید به‌طور ویژه، ممتاز شود، گفت: سند تحول، تاکید ویژه‌ای بر مقطع ابتدایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سالی که گذشت سال بسیار پرخیر و برکت و پر از دستاوردهای خوب و البته فراز و فرودهای فراوان بود، اما بهتر از سال پیش بودیم و از این بابت خداوند را شاکر هستیم و کاستی‌های بسیاری را باید برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هرچند آغاز سال تلخ بود، اما پایان شیرین و با تحولات چشمگیری دارد، افزود: هرچه سن دانش‌آموزان پایین‌تر باشد، نقش شکوفایی آینده آنها مهم‌تر می‌شود و معلمان ابتدایی باید جایگاهشان به صورت ویژه، ممتاز شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم‌ترین مقطع، پیش دبستانی و ابتدایی است، ادامه داد: سند تحول، تاکید ویژه‌ای بر مقطع ابتدایی دارد، باید گفتمان حاکم بر آموزش و پرورش را تغییر دهیم و به جای اینکه معلم‌های ابتدایی به مقطع متوسطه بروند، کاری کنیم معلمان مقطع متوسطه به ابتدایی بیایند و این نیازمند چند کار است؛ ابتدا در بعضی از تسهیلات مانند طبقه‌بندی مشاغل، اولویت با معلمان ابتدایی باشد.

کد خبر 736602

دیگر خبرها

  • واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/ معلمان هر سه سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود