Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@06:56:45 GMT

قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری؛ گزارش لحظه به لحظه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۷۴۰۰۲

تا دقایقی دیگر تیم ها حریف خود در نیمه نهایی را خواهند شناخت.

قرعه کشی میان 4 تیم باقی مانده در کوپا دل ری انجام شد.

طرفداری | قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری فصل 23-2022 انجام شد. نیمه نهایی به صورت بازی های رفت و برگشت انجام خواهد شد. بازی هایی که بر اساس این قرعه کشی باید شاهد برگزاری آن ها باشیم را در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی که سمت راست نوشته شده اند، در بازی رفت میزبان هستند.

قرعه کشی مرحله یک نیمه نهایی کوپا دل ری

 

اخبار داغ

ستاره تراکتور ارزان‌تر از بُنجل‌های لیگ! گل دیدنی ویکتور اوسیمن به رم (ناپولی 1-0 آاس رم) تیپ متفاوت همسر پریرا: ما به ایران می‌آییم! + عکس فریادهای «کروس بمان» هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو کل کل توییتری لاتزیو با رم بر سر عکس کیم کارداشیان با کیت کلاسیک گرگ‌ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی کوپا دل ری قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۷۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!

به گزارش "ورزش سه"، عوامل زیادی باعث شدند که آرسنال در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند اما قطعا عاملی که شاید بیشتر از بقیه توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد عملکرد ضعیف و عجیب بوکایو ساکا بود.

ساکا در بازی رفت درخشید و گل اول تیمش را روی یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رساند و در بازی بسیار تأثیرگذار بود اما در دیدار برگشت او در جو وحشتناک استادیوم آلیانز آرنا گم شد.

در نیمه اول او بارها توپ را لو داد و در حملات تیمش ضعیف عمل می‌کرد. در نیمه دوم هم پس از گل بایرن مونیخ که با ضربه سر زیبای یوشوا کیمیش به ثمر رسید، ساکا آمار بسیار ضعیفی را به جا گذاشت که درنهایت منجر به شکست و حذف توپچی‌ها شد.

ساکا در بازی امشب آمار صفر گل، صفر پاس گل، صفر خلق موقعیت، صفر شوت، صفر دریبل موفق و صفر سانتر موفق را ثبت کرده است که او را به یکی از ضعیف‌‌ترین بازیکنان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تبدیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!