Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:58:04 GMT

اهمیت نقش اطلاعاتی در مأموریت‌های فراجا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۷۴۷۷۹

اهمیت نقش اطلاعاتی در مأموریت‌های فراجا

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان فراجا عصر دوشنبه برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: طبیعی است ویژگی‌های یک سازمانی که با عنوان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و با مأموریت‌های گوناگون و متنوعی که دارد به هر سازمانی تکلیف می‌کند تا بر اساس نقش‌های خودش بتواند مطلوب‌های خود را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص سازمانی که در ابعاد امنیت عمومی، داخلی و ملی نقش دارد.

وی افزود: دستاوردهای ما در معماری فرماندهی انتظامی به اینجا رسید که این فرماندهی مسئول در امنیت عمومی، از ارکان امنیت داخلی و مؤثر در امنیت ملی است. ماموریت‌هایی نیز که برای ما تعریف شده دقیقاً بر همین موضوع دلالت دارد. در قسمت‌هایی از بخش‌های اطلاعاتی و فرا اطلاعاتی، در بخش‌هایی از عملیات رزم در ابعاد داخلی و بعضاً ملی، مسئولیت داریم.

سردار رادان ادامه داد: از جمله نقش‌هایی که در فرماندهی انتظامی وجود دارد و جزو نقش‌های اساسی آن است؛ نقش اطلاعاتی، اجتماعی و عملیاتی است که در ابعاد و سطوح مختلف خود را به رخ می‌کشاند؛ بر اساس این نقش‌ها باید کارکردها را استخراج کرد.

وی بیان کرد: اگر ما به سه ضلع از اضلاع نقش‌های فرماندهی انتظامی توجه کنیم، این سه ضلع می‌توانند یکی از تعیین کننده ترین مأموریت‌ها و وظایف ما در اجرای خوب و درست مأموریت‌ها باشند که اگر اینها به خوبی انجام شود؛ جنس آن، اقتدار آفرینی خواهد بود و آن شانی که حضرت آقا در حکم به من ابلاغ کردند، از یکی از دریچه‌های این موضوع یعنی توان و اقتدار؛ حاصل خواهد شد.

سردار رادان گفت: بعد اطلاعاتی صرفاً در سازمان اطلاعات خلاصه نیست، حتی برخی اوقات نقش‌های اطلاعاتی ما برای پلیس راهور، مرزبانی و…، هم تعریف شده و در همه سطوح مأموریتی جاری است؛ اما بروز و ظهور آن در سیستم‌های اطلاعاتی است که در مأموریت ما نقش آفرینی می‌کند. شما نمی‌توانید بعد اجتماعی را صرفاً در یک سازمان خلاصه کنید.

کد خبر 5696308 فاطمه کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رادان فراجا مراسم معارفه شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زلزله پلیس راهور پلیس قوه قضاییه فراجا سازمان هواشناسی مدیریت شهری آلودگی هوا شهرستان خوی ترافیک باستان شناسی فرماندهی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۷۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • کم‌کاری دستگاه‌ها دلیلی بر ترک فعل فراجا نیست
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • بی‌بی‌سی: حمله بی‌سابقه ایران از نظر نظامی- اطلاعاتی پُر اهمیت است