Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:10:01 GMT

گردنه اسدآباد باز شد/ تردد خودروها به سمت گردنه ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۸۷۹۷۶

گردنه اسدآباد باز شد/ تردد خودروها به سمت گردنه ممنوع

ارسلان سرمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بارش شدید برف و کولاک موجب مسدود شدن گردنه اسدآباد در ساعاتی پیش شده بود اظهار کرد: در حال حاضر به کمک عوامل راهداری و پلیس گردنه باز شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس اجازه تردد به خودروها را به سمت این گردنه نمی‌دهد و خودروها برگردانده می‌شود گفت: به علت کولاک و مه کاهش دید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه با بارش برف مردم در گردنه مانده بودند که کمک کردیم و همه انها اسکان داده شدند عنوان کرد: در حال حاضر تقریبا ۲۰۰ نفر اسکان داده‌ شدند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردنه اسدآباد ممنوعیت تردد در گردنه اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۸۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فعلاً در محور کندوان برای تردد هیچ‌گونه انسدادی وجود ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعلام خبری مبنی بر مسدودیت محور کندوان برای امروز و فردا اظهار کرد: امروز _شنبه اول اردیبهشت_ هیچ‌گونه انسدادی را در محور کندوان شاهد نبودیم.

وی افزود: طی تماس و ارتباط با فرماندهی پایگاه پلیس‌راه البرز نیز انسداد این محور در روز یکشنبه _دوم اردیبهشت_ در محدوده پلیس راه البرز است و محور کندوان بسته نیست.

رئیس پلیس راه مازندران تاکید کرد: فعلاً محور کندوان مشکلی ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه در صورت انسداد محور از سوی پلیس راه البرز به مازندران اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران روان و برقرار است.

محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان نیز طی این گفت‌وگو از محدودیت محور کندوان مربوط به استان البرز خبر داد و مطرح کرد: این محدودیت در محدوده شهر ستانک به محور قدیم کرج است.

وی افزود: تردد مسیر شمال به جنوب آزادراه است و به‌مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر روز یک‌شنبه و دوشنبه انجام می‌شود بنابراین منع تردد در کندوان وجود نخواهد داشت.

کد خبر 746410

دیگر خبرها

  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد
  • عابران پیاده ۴۱ درصد فوتی‌های تصادفات در تهران