Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه سرد بارشی تا شامگاه امروز، گفت: کمینه دمای استان در ۲۴ ساعت آینده بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه بارش‌زا طی امروز از استان است، بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق نیمه ابری تا ابری و مه رقیق، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی و شرق استان و در بعضی مناطق بارش برف و باران به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارش‌زا طی امروز از استان است، افزود: شهرستان سمیرم با ۵۱ میلی‌متر رکورددار بارش‌های در شبانه روز گذشته است و ارتفاع برف در این مدت در فریدونشهر به ۸۰ سانتی‌متر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره بیشترین بارندگی شهرستان‌های استان اصفهان تا صبح امروز، گفت: در این مدت بیشترین بارش‌ها در شهرستان سمیرم با ۵۱ میلی‌متر، چادگان با ۴۸.۶ میلی‌متر، اسلام‌آباد موگویی از توابع فریدونشهر با ۳۸ میلی‌متر، خوانسار ۳۱.۴، داران و فریدونشهر با ۲۵، دهاقان ۲۳، گلپایگان ۱۸.۶، بوئین‌میاندشت ۱۴.۴، نجف‌آباد ۱۳، پادنای سمیرم ۱۲، چوپانان و زرین‌شهر ۱۱، نطنز و کاشان ۱۰ میلی‌متر، مبارکه و شهرضا ۹ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز میانگین بارش باران در کلانشهر اصفهان به ۱۰ میلی‌متر رسیده است، اظهار کرد: بیشترین بارش برف نیز به ترتیب از فریدونشهر با ۸۰ سانتی‌متر، سمیرم ۷۲ سانتی‌متر، چادگان و داران ۶۰ سانتی‌متر و خوانسار با ۳۸ سانتی‌متر گزارش شده است.

آقایی با اشاره به اینکه کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطر نشان کرد: بوئین‌میاندشت با دمای ۱۳ درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان در ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 638152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاهش دمای هوا کاهش دمای هوا در استان اصفهان وضعیت دمای هوای اصفهان وضعیت دمای هوای استان اصفهان بارش برف سامانه بارشی گرمترین نقطه استان اصفهان سمیرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان درجه سلسیوس سانتی متر میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۹۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جو و تداوم هوای گرم تا فردا در گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهند پایداری جو و تداوم هوای گرم تا فردا تداوم خواهد داشت.

وی افزود: از روز دوشنبه به تدریج با تغییر جهت جریانات و نفوذ جریانات مرطوب شمالی شاهد وزش باد نسبتاً شدید (گاهاً شدید)، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را هفت درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6083019

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پایداری جو و تداوم هوای گرم تا فردا در گلستان
  • دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد