Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:18:53 GMT

شروع با اقتدار حسن یزدانی در کرواسی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۹۲۹۶۸

شروع با اقتدار حسن یزدانی در کرواسی

یزدانی در دور نخست به مصاف سباستین جزیر زانسکی از لهستان بر روی تشک رفت و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فهرست پخش مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ کرواسی (جایزه بزرگ اوپن زاگرب - کسب سهمیه المپیک) در رشته آزاد امروز - چهارشنبه ۱۲ بهمن- از ساعت ۱۲:۳۰ پیگیری شد و در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی نماینده کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در دور نخست به مصاف سباستین جزیر زانسکی از لهستان بر روی تشک رفت و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید تا نشان دهند شاه کشتی جهان است.

یزدانی در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابوبکر آباکاروف از آذربایجان و تاریل گافرینداشویلی از گرجستان می‌رود. از رقبای سخت یزدانی در ادامه راه می‌توان به زاهد والنسیا و رسولوف اشاره کرد.

کد خبر 638182

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن یزدانی حسن یزدانی کشتی اولین کشتی حسن یزدانی پخش زنده کشتی کشتی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد تیم کشتی آزاد مسابقات جهانی کشتی کرواسی مسابقات جهانی کشتی رنکینگ کرواسی سهمیه المپیک کسب سهمیه المپیک کسب سهمیه المپیک کشتی مسابقات کسب سهمیه المپیک در کرواسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۹۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان