Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع زلزله در شهرستان خویِ استان آذربایجان غربی و آسیب جدی و خسارات به مردم این منطقه و نیاز آنها به تامین اقلام ضروری در فصل سرما، سه هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته به این استان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته هلال احمر شامل هشت قوطی کنسرو ماهی و لوبیا، ماکارونی، عسل، چای، برنج و ظروف یکبار مصرف است که با یک دستگاه تریلی متعلق به اداره کل پسماند استان به شهرستان خوی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5698625

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله خوی گرگان هلال احمر گلستان زلزله قاسم غریب آبادی دهه فجر بوشهر زلزله خوی ایران استوار بارش برف زلزله کرمانشاه اردبیل انقلاب اسلامی ایران گلستان همدان تبریز گرگان شهرستان خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۹۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تلاش‌های بی‌وقفه برای رساندن کمک‌های بشردوستانه فوری مانند کیسه خواب، پوشاک بچه و اقلام غذایی که با پیشگامی سازمان هلال‌احمر ترکیه تأمین شدند، به ساکنان غزه ادامه دارد.

مقدمات تخلیه نهمین کشتی مهربانی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه ترکیه که شانزدهم آوریل حرکت کرده و دیروز در بندر العریش مصر پهلو گرفت، انجام شده است.

227 هزار و 63 بسته مواد غذایی، 869 تن آرد، 14 هزار و 700 پوشاک بچه، 2 هزار کیسه خواب و بخشی از 400 تن لوازم مختلف برای انتقال به منطقه در بندرگاه با کامیون و تریلر به دروازه مرزی رفح منتقل خواهند شد.

این محموله‌های کمکی پس از طی مراحل گمرکی برای توزیع بین نیازمندان در غزه به سازمان هلال‌احمر فلسطین تحویل داده می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه