Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی قتل مدیر عامل سابق کارخانه پگاه لرستان در چهارم بهمن ماه سال جاری توسط افراد ناشناس، بلافاصله موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با توجه به پیچیدگی ابعاد قتل، پس از چند شبانه روز تلاش مستمر با اقدامات پیچیده و علمی توسط تیمی از کارآگاهان مجرب و زبده پلیس آگاهی استان و با به دست آوردن سرنخ هایی از این قتل، عاملان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، پنج نفر که در این قتل مشارکت داشته اند طی چهار عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.

سردار الهی با بیان اینکه از این تعداد ۲ نفر به عنوان قاتل اصلی و سه نفر با اتهام معاونت و مشارکت در این قتل نقش داشته اند افزود: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

وی بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از عناصر مومن، متعهد و مجرب با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل لرستان کارخانه پگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس

رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند پلیس فرانسه‌ فردی را که تهدید کرده بود خود را در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس، منفجر می‌کند، بازداشت کردند.   به گزارش ایسنا، ایستگاه رادیویی اروپا 1 امروز جمعه با اشاره به یک منبع پلیس فرانسه گزارش داد که به دنبال تهدید یک فرد ناشناخته، نیروهای امنیتی در محل حاضر شده‌اند.   به گزارش اسپوتنیک، فرد مورد نظر که هویت و انگیزه‌اش هنوز اعلام نشده، بازداشت شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم