Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از واگذاری بیش از ۹ هزار فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان گلستان خبر داد و گفت: این اسناد که تحت عنوان "املاک ملت" نام‌گذاری شده از سوی خاندان پهلوی غصب شده بود.

سید فخرالدین علوی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین واگذاری اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان تحت عنوان "املاک ملت" که با حضور جمع کثیری از گلستانی‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در این آیین تا لحظاتی دیگر ۹ هزار و ۳۵۰ فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مساحت کل ۲۸ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۸۱ مترمربع به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال به مردم استان گلستان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان با تاکید بر اینکه در آیین امروز "پرویز فتاح" رئیس بنیاد مستضعفان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و "علی‌محمد زنگانه" استاندار گلستان و دیگر مدیران استان به صورت فیزیکی حضور دارند، ادامه داد: بنیاد علوی نهاد پیشرفت و آبادانی را در بخش‌های مختلف کشور راه‌اندازی کرده است.

وی به غصب اسناد املاک فوق از سوی رژیم منحوس شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه بنیاد، اسناد املاک مذکور همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر به مردم استان گلستان واگذار شد.

علوی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان رفع محرومیت‌ها را با مشارکت مردم در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در استان گلستان این مهم توسط جوانان جهادگر و خلاق بومی در حال اجرا است و این رویه تا رسیدن به هدف نهایی تداوم دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان با تاکید بر اینکه امروز بیست و سومین مرحله از واگذاری اسناد املاک در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: گلستان بالاترین حجم واگذاری املاک را در کشور به خود اختصاص داده که در این مرحله اسناد ۸ هزار و ۶۶۸ فقره مسکونی، ۶۲۴ فقره کشاورزی، ۵۲ فقره تجاری و ۶ فقره سایر کاربری‌ها به ترتیب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام مسئول ۴۳ درصد واگذاری‌های اسناد املاک استان گلستان را در چهار سال اخیر مربوط به دوره مسئولیت "پرویز فتاح" رئیس بنیاد مستضعفان کشور دانست و اضافه کرد: ۵۰ درصد واگذاری‌های این دوره در سطح کشور مربوطه به استان گلستان است و روند بررسی و اهدای اسناد دیگر به گلستانی‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنياد مستضعفان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان استان گلستان استانی اجتماعی دهه فجر استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی سیاسی استانی فرهنگی و هنری استانی ورزشی افتتاح پروژه در دهه فجر استانی اجتماعی دهه فجر استانی اقتصادی استانی شهرستانها مردم استان گلستان بنیاد مستضعفان اسناد املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاوردهای کلان آن در سازمان ثبت بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با تکیه بر طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،  حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاوردهای کلان آن در سازمان ثبت اسناد که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران شرکت‌های پیمانکار به صورت حضوری و مدیران کل استانی به صورت وبینار، برگزار شد، گفت: پیشانی تحول در هر سازمانی فناوری است اگر سازمانی در فناوری موفق بود موجبات ارتقا سلامت کارکنان و تحول به معنای واقعی که رضایتمندی مراجعان است را فراهم می‌کند.

وی بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با تکیه بر طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت تاکید کرد و افزود: امیدواریم این برنامه‌ها در سال جاری عملیاتی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با تاکید بر تعامل کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت‌های پیمانکار در اجرای هر چه بهتر طرح تحول دیجیتال، عنوان کرد: در اجرای این پروژه دقت و سرعت در کار همزمان باید مدنظر باشد چرا که در ادارات اجرای اسناد رسمی شاهد کثرت مراجعات حضوری هستیم و مطمئنا با عملیاتی شدن این طرح عظیم، با کاهش مراجعات مردمی به شعبات اجرای اسناد رسمی در سراسر کشور روبرو خواهیم بود.

هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی نیز با تاکید بر اینکه سازمان ثبت با شتاب در مسیر هوشمندسازی در حرکت است، افزود: این حرکت تحولی در ارگان‌های دیگر بی بدیل بوده و رونمایی از سکوی خدمات دیجیتال ثبتی «کاتب» با حضور ریاست قوه قضاییه در دهه فجر سال گذشته مهر تاییدی بر این مطلب است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از شرکت‌های نام آشنا و مطرح کشور در طرح تحول دیجیتال در دستیابی به ماموریت‌های سازمان ثبت از قبیل اسناد، املاک، ثبت شرکتها، مالکیت معنوی، ثبت وقایع ازدواج و طلاق و دیگر ماموریت‌ها ما را همراهی می‌کنند، اظهار کرد: با ابلاغ نسخه جدید سند تحول قضایی به شرکت‌های مشاور و اجرای طرح تحول دیجیتال مطمئنا سال ۱۴۰۳ سالی پرکار خواهد بود.

تعاملات مشترک سازمان ثبت و کانون سردفتران و دفتریاران و برکات انعقاد تفاهم نامه مشترک، پشتیبانی و نگهداری سامانه‌های فعلی، بازطراحی سامانه ها، بکارگیری نیروی متخصص در حوزه فناوری از دیگر مواردی بود که هاشمی بر آن تاکید کرد.

براساس گزارش قوه قضاییه، در این نشست پیمانکاران دخیل در طرح تحول دیجیتال به ارائه گزارش در حوزه‌های ماموریتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پرداختند و مقرر شد در هفته بعدی نیز این نشست با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است