Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حسن یزدانی با پیروزی خیره کننده برابر مارک هال کشتی گیر آمریکایی برای دیوید تیلور خط و نشان کشید.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسن یزدانی پادشاه کشتی جهان در وزن 86 کیلو گرم اگر در رقابت‌های جهانی مغلوب دیوید تیلور آمریکایی شد و این در حالی بود که پیش از آن حسن یزدانی تیلور را در رقابت‌های المپیک شکست داده بود، اما در رقابت‌های زاگرب با مارک هال روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مارک هال اگر چه در وزن 86 کیلو گرم کشتی آزاد آمریکا شاید در رتبه سوم محسوب شود، اما به هر حال او یک حریف آمریکایی بود که رقیب دیوید تیلور در آمریکا محسوب می‌شود و بعد از زاهید والنسیا بهترین کشتی گیر آمریکا در این وزن محسوب می‌شود.
در رقابت‌های کشتی آزاد اوپن زاگرب و در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن با نتیجه 13 بر 2 بر برتری رسید و طلایی شد.
یزدانی در حالی این کشتی گیر آمریکایی را شکست داد که مارک هال دارنده عناوین زیادی در رقابت‌های بین المللی است.
 او سابقه قهرمانی در رقابت‌های پان امریکن را در کارنامه دارد و قهرمانی جهان، قهرمانی نوجوانان جهان، رقابت‌های دانشجویی و در طول حضورش در رقابت‌های بین المللی 5 طلا را در کارنامه خود دارد و در مسابقات ملی آمریکا هم در سال 2021 رتبه اول را به نام خود ثبت کرده است.
با این تفاسیر پیروزی پر رنگ حسن یزدانی یک یادآوری برای تیلور و آمریکایی هاست که پادشاه کشتی جهان طلای المپیک 2024 پاریس را می‌خواهد و این خواستن از انگیزه بالای یزدانی در رقابت‌های روز گذشته مشخص بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسن یزدانی حسن یزدانی مارک هال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

فرمانده ناوگان آمریکا در گفتگو با خبرگزاری «بلومبرگ» با اشاره به اینکه «در حال حاضر تاریخ پایان ماموریت نیرو‌های آمریکایی در دریای سرخ قابل پیش‌بینی نیست» گفت: «موفق شدیم توانایی حوثی‌ها را کاهش دهیم، اما حمایت ایران از این گروه ماموریت را طولانی مدت می‌کند.»

به گزارش جماران و به نقل از العربیه؛ فرمانده ناوگان آمریکا گفت که «اکنون حملات حوثی‌ها از موشک‌های کروز به پهپاد‌هایی که خطرشان کمتر است، تغییر یافته» و افزود: «ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند».

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین روزهای کشتی در پیش است!
  • دیوید تیلور، حسن یزدانی را ضربه فنی کرد | بازی‌های ماندگار سال
  • بحرین آزادکاران خود را برای قهرمانی آسیا معرفی کرد
  • یک ازداج عجیب در آمریکا؛ جشن عروسی دوقلوهای به هم چسبیده با یک سرباز آمریکایی/ عکس
  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • دست تمامی مسئولان آمریکایی به خون فلسطینیان آلوده است
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه