Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@14:58:19 GMT

عکس| ثبت ۲۱۲ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۰۲۶۹۱

عکس| ثبت ۲۱۲ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ

آفتاب‌‌نیوز :

هران چراغپور روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این استان افزود: با احتساب بارش‌های اخیر، میانگین بارش‌های سال آبی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی از تضعیف بارش‌ها برای روز پنجشنبه خبر داد و گفت: تا پایان بهمن ماه بارش موثری در استان پیش‌بینی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش نسبی دما و برای روز جمعه وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بارش ۲ متری برف در ایستگاه کوهرنگ طی ۴۸ ساعت در ۵۰ سال گذشته کم‌سابقه بوده است.

خسرو کیانی فزود: همچنین در مرکز استان ۶۰ سانتی‌متر برف و ۸۰ میلیمتر باران و برف مذاب به ثبت رسید که در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: با مدیریت جهادی و آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان شاهد کمترین مشکل در استان بودیم و هیچگونه تلفات جانی در استان ثبت نشد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین با دستور استاندار مقرر شد تا معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی به نقاط مختلف استان اعزام شوند تا مشکلات موجود را از نزدیک بررسی و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست فرمانداران شهرستان‌های ۱۱ گانه این استان به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس نسبت به آخرین وضعیت شهرستان‌های خود گزارشی ارائه دادند.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز گذشته در حدود ۲ متر برف در ایستگاه کوهرنگ گزارش شده است و تمامی نقاط استان از بارش چشمگیر برف متاثر شده است که همین موضوع سبب بروز مشکلاتی در نواحی شهری و به ویژه روستا‌های این استان شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان

هواشناسی سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد جدید بارش در ۱۰ ایستگاه هواشناسی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن حیدری با اعلام این خبر گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست175، بریس117 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

به گفته حیدری، گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی‌سابقه بوده است.

از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 زهک 13.3 میلی متر باران گزارش شد.

از  پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری