Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریس فدراسیون کشتی کرواسی گفت: تیم ایران و به ویژه حسن یزدانی ستاره مسابقات هستند.

نمایش درخشان آزادکاران ایران در توررنمنت رنکینگ کرواسی باعث تحسین حاضران از جمله ریس فدراسیون کشتی کرواسی شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی در این باره اظهار داشت:

ولادمیر برژوویج رییس فدراسیون کشتی کرواسی دیشب به من گفت که 600 کشتی گیر از بهترین های دنیا در رقابت های اوپن زاگرب شرکت کرده‌اند اما تیم ایران و به ویژه حسن یزدانی ستاره این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کشتی تماشایی حسن یزدانی در دیدار فینال با حریف ژاپنی و به روی پل بردن او از دید خبرگزاری این کشور دور نماند و چهار فریم از تصاویر این صحنه و پیروزی حسن یزدانی روی خروجی خبرگزاری کرواسی قرار گرفت.

اخبار داغ

پیام خداحافظی انزو فرناندز برای هواداران بنفیکا مهارت بالای امیلیانو مارتینز در بازی بولینگ (فیلم) اشتباه حقوقی باشگاه استقلال در قرارداد کاوه رضایی اولین بازی ژائو کانسلو در پیراهن بایرن مونیخ (عکس) تاثیر کواراتسخلیا روی سکوهای ورزشگاه مارادونا (عکس)  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کرواسی حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی

کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت‌تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می‌کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به‌عنوان جدی‌ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی‌اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!

این کشتی‌گیر آمریکایی که احتمالا در سال‌های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی‌اش برابر حسن یزدانی چیز‌هایی شنیده، واکنش طعنه‌آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می‌گوید: من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب‌دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم که موفق باشید.

منبع: خبر ورزشی

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است