Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها طی امروز و روزهای پیش‌رو در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی کشور گفت:  امروز در فارس، بوشهر، کرمان، شمال و غرب هرمزگان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، بارش باران تداوم پیدا می‌کند. همچنین امروز با گذر سامانه بارشی از نوار شمالی کشور برای شمال‌غرب، غرب، استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و مناطقی از آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، تهران، همدان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و چهارمحال و بختیاری، بارش باران و برف، همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا در برخی مناطق شمال‌شرق، شمال‌غرب، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بارش پیش‌بینی شده است.

نقشینه توضیح داد: از اواخر وقت شنبه و یکشنبه سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود. برای مناطقی از شمال‌غرب و غرب به ویژه در نوار مرزی این مناطق برف و باران رخ می‌دهد.

وی افزود: دوشنبه در شمال‌غرب، مناطقی از غرب، دامنه‌ و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، زاگرس مرکزی، بارش پیش‌بینی شده است.

نقشینه گفت: وزش باد فردا در برخی مناطق شمال‌غرب، خراسان رضوی،  جنوب استان‌های سیستان و سمنان نسبتا شدید تا شدید می‌شود. جمعه و شنبه، شمال‌غرب، کاهش محسوس دمای ۵ تا ۷ درجه‌ای دارند.

وی افزود: از یکشنبه برای شمال‌غرب تدریجا افزایش دما آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: امروز و فردا خلیج‌فارس، شنبه خلیج‌فارس و دریای‌عمان، یکشنبه دریای‌عمان، مواج و متلاطم است.

وی افزود: برای تهران امشب افزایش ابر و بارش پراکنده باران داریم و فردا تهران، صاف تا کمی ابری خواهد شد.بیشینه دمای تهران امروز ۱۱ و در دوروز آتی ۹ درجه بالای صفر می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی خراسان جنوبی خراسان رضوی عمان همدان کارشناس سازمان هواشناسی شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • باران در راه خراسان رضوی است
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا