Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع مطلع در دولت انگلیس گفته‌اند که این کشور برنامه‌اش برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی‌ را به بعد موکول کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وبگاه خبری عرب نیوز، روزنامه تایمز در گزارشی اعلام کرد که انگلیس برنامه‌اش برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی‌ این کشور را به دلیل نگرانی از تاثیری که چنین اقدامی ممکن است روی کانال های دیپلماتیک لندن و تهران بگذارد، به بعد موکول‌ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصی نیست که این وقفه چه مدت طول خواهد کشید.
یک منبع مطلع‌ به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
یک سخنگوی دولت انگلیس نیز گفت: در حالی که دولت مرتب فهرست سازمان‌های  تحریم‌شده را بازبینی می‌کند، ما درباره این که چه سازمانی مد نظر است یا تحریم می‌شود، توضیحی نمی‌دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دولت انگلیس سيدابراهيم رئيسي دهه فجر سفر استانی رئیسی رژيم صهيونيستي ایران و نیکاراگوئه تجدید میثاق با امام تجدیدمیثاق مسئولان قضایی با آرمان های امام راحل سيدابراهيم رئيسي دهه فجر سفر استانی رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888379

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • تحریم چین ازسوی آمریکا برای حمله سایبری به زیرساخت‌ها