Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:42:14 GMT

یک‌ میلیون و ۱۵۰ هزارتن برنج وارد شد عید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۱۵۱۴۴

یک‌ میلیون و ۱۵۰ هزارتن برنج وارد شد عید

آقای مسیح کشاورز گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای سال یک میلیون و ۱۵۰ هزارتن برنج وارد کشور شده است که بدلیل مصادف شدن تعطیلات نوروز با ماه رمضان، حداقل ۲۵۰ هزارتن دیگر باید وارد شود.

به گفته او، در شرایط کنونی که توان اقتصادی مردم به گونه ای است که توان خرید برنج ایرانی را ندارند؛ بنابراین ممنوعیت ثبت سفارش منجر به التهاب بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز ادامه داد: براساس عرضه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتن برنج ایرانی، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج خارجی باید توزیع شود تا ۶ دهک ضعیف جامعه امکان خرید را داشته باشند.

رئیس مجمع ملی واردکنندگان برنج گفت: با رفع ممنوعیت  ثبت سفارش، آرامش به بازار باز می گردد که با این وجود نگرانی بابت تامین برنج شب عید نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واردات برنج تولید برنج برنج هندی هزارتن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۱۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ وهاب میزانی افزود: تا زمان تحویل واحد‌ها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • کاهش قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • قیمت برنج ایرانی سقوط کرد
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • کاهش قیمت برنج ایرانی
  • سقوط قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن