Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم رفع مشکلات زلزله زدگان خوی گفت: از عموم مردم و گروه‌های جهادی خواستاریم نهایت همراهی و همدلی را با مردم شریف و غیور خوی داشته باشند و کمک‌های خود را به منطقه ارسال کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم‌، در پی حادثه زمین لرزه در شهر خوی و مشکلات مردم زلزله زده  جامعه مدرسین پیامی صادر کرد که به این شرح است: حادثه زمین لرزه در شهر خوی که موجب جانباختن و مصدوم شدن گسترده جمعی از هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان غربی شد، موجب تأسف و تأثر شد، خداوند متعال مرحومین این حادثه را مشمول عفو و رحمت خود قرار دهد و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است گروه‌های امدادی و جهادی گسترده‌تر و مجدانه‌تر، به امر خدمت رسانی بپردازند و در تخفیف آلام این عزیزان مجاهدت کنند. سرمای طاقت‌فرسای آن منطقه می‌طلبد که هرچه سریعتر بحث اسکان و تجهیز مردم نهایی شود و در توزیع اقلام و غذای گرم، امور بدون نقص و ضعف به انجام برسد.

از عموم مردم و گروه‌های جهادی خواستاریم نهایت همراهی و همدلی را با مردم شریف و غیور خوی داشته باشند و کمک‌های خود را به منطقه ارسال نمایند.

از مردم نوع دوست و مهربان ایران کمال تشکر و تقدیر را داریم و امیدواریم در امداد آسیب دیدگان، چون همیشه در همدلی و همراهی حماسه آفرین باشند. همچنین از نیروهای امدادی، جهادی انتظامی، مدیران و مسئولان نهادهای مختلف که در این حادثه مشغول خدمت رسانی هستند کمال تشکر را داریم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/452/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۱۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس