Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و خراسان جنوبی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و محور شهریار به تهران (برخی مقاطع) سنگین گزارش شده است.

تردد موتورسیکلت در روزهای بارانی ممنوع است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به محورهایی که مسدود هستند، اعلام کرد: محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال و محور خرم‌آباد ـ کوهدشت انجام می‌شود.

شیرانی تصریح کرد: محورهای ریگان ـ ایرانشهر، خوانسار ـ بوئین،کوهرنگ ـ مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری)، سروآباد ـ اورامانات (گردنه ژالانه)، لاسم ـ ارجمند، وازک ـ بلده، سروآباد ـ پاوه، سی سخت ـ پادنا، هشتگرد ـ طالقان، گنجنامه ـ تویسرکان و پونل ـ خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۲۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها