Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@14:03:11 GMT

قیمت گوشی‌های شیائومی یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۲۱۲۲۹

قیمت گوشی‌های شیائومی یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

فرارو- ردمی 9A به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی، حدود سه میلیون تومان فروخته می‌شود. با این پول نسخه ۳۲ گیگابایت ردمی 9A فروخته می‌شود و خرید نسخه ۶۴ گیگابایت آن تقریبا ۵۰۰ هزار تومان بیشتر آب می‌خورد. در طرف مقابل گران‌ترین گوشی شیائومی، الان می 11 اولترا به‌حساب می‌آید و نسخه ۵۱۲ گیگابایت آن را ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوکو X4 پرو این وسط به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی در بازار حضور دارد و نسخه ۲۵۶ گیگابایت آن را می‌شود نزدیک ۱۱ میلیون خرید. نسخه ۱۲۸ گیگابایت پوکو X4 پرو را ۱.۵ میلیون ارزان‌تر می‌فروشند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل

قیمت

Redmi Note 11 128+6

هفت میلیون و 100 هزار تومان

Poco X4 Pro 5G 256+8

11 میلیون تومان

Redmi Note 10S 128+8

هفت میلیون و 300 تومان

Poco X4 Pro 5G 128+6

9 میلیون و 500 هزار تومان

Xiaomi Redmi Note 10 Pro 256+8

هفت میلیون و 900 هزار تومان

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G 128+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

Redmi 9A 32+2

سه میلیون تومان

Xiaomi 12T Pro 256+12

21 میلیون و 800 هزار تومان

Xiaomi 12 Lite 256+8

13 میلیون و 500 هزار تومان

Mi 11 Ultra 512+12

33 میلیون و 500 هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزان ترین موبایل هوشمند بازار گوشی های شیائومی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوبیا در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) از گوشی هوشمند Z60 اولترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد. این برند مدتی پیش نسخه‌ی مخصوص عکاسان گوشی مذکور را با نام Z60 Ultra Photography روانه‌ی بازارهای جهانی کرد و اکنون جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Starry Night را اعلام کرده است.

براساس گزارش زومیت، طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی نوبیا، نسخه‌ی Starry Night گوشی Z60 اولترا که پنل پشتی آن طرحی به سبک نقاشی‌های ون گوگ دارد، از ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوبیا می‌گوید موجودی Starry Night بسیار محدود خواهد بود. امکان خرید آنلاین و ارسال این نسخه‌ی خاص به سراسر جهان از طریق فروشگاه Giztop وجود دارد.

نوبیا Z60 Ultra Starry Night از نظر مشخصات فنی، تفاوتی با نسخه‌ی معمولی ندارد. بدین ترتیب مدل ویژه‌ی گوشی زد تی ای نوبیا از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رابط کاربری MyOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این محصول به نمایشگر تخت ۶‌٫۸ اینچی با وضوح ۲٬۴۸۰ در ۱٬۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

از دیگر مشخصات Z60 Ultra Starry Night می‌توان به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی سریع ۸۰ واتی اشاره کرد. این محصول گواهینامه‌ی IP68 دارد و بنابراین دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

Z60 اولترا از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری بهره می‌برد. در جلوی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی زیر نمایشگر هستیم. قیمت گوشی ویژه‌ی نوبیا هنوز مشخص نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898554

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)