Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش فروش سایپا ویژه مادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۲۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است

طالبی معاون استاندار خراسان جنوبی در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان گفت: همچنین در راستای اجرای ماده پنج قانون جوانی جمعیت دستگاه‌های خدمات رسان تخفیفاتی لحاظ می‌کنند که در استان هم اجرایی شده است.

وی افزود: این تخفیفات در مورد اشتراک آب و برق برای افرادی که سه فرزند زیر ۲۰ سال دارند ۵۰ درصد و افراد دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال، ۷۰ درصد است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان تاکنون ۵۷۵ مورد تخفیف و کنتور رایگان به این خانواده‌ها ارایه کرده و بیش از ۹۰ انشعاب هم در حوزه آب واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سالمندی جمعیت عوارض، عواقب و تهدیداتی در سطح ملی دارد عنوان کرد: جوانی جمعیت فواید بسیار زیادی در بر دارد از همین رو قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به درستی مصوب و ابلاغ شد.

طالبی تصریح کرد: لازم است قانون در جای خود اعمال شود و اگر آیین نامه یا ابلاغی ذیل قوانین از سوی وزارتخانه واصل نشده، انتظار می‌رود مدیران پیگیری‌های لازم را انجام دهند جرا که وقتی قانون ابلاغ شود لازم الاجرا است.

وی گفت: تبلیغات محیطی در زمینه جوانی جمعیت اثرگذار بوده و دستگاه‌های فرهنگی باید به این موضوع توجه کنند.

معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: آموزش‌های لازم در این زمینه، ضروری است و متولیان امر باید اطلاع رسانی کافی به جامعه هدف را داشته باشند، چون مردم هنوز به خوبی از قانون جوانی جمعیت مطلع نبوده لذا به دنبال حق و حقوق خود نیستند.

وی بیان کرد: در حوزه واگذاری زمین اقدامات خوب و ارزشمند انجام شده و خراسان جنوبی از استان‌های پیشرو است.

طالبی افزود: درخصوص وام‌ها امسال منابع بهتری جذب شده و امید است صف تشکیل شده برای تسهیلات فرزندآوری کاهش یابد همچنین ظرفیت خیران برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت گفت: این اقدامات باید به شکل درست اطلاع رسانی شود، زیرا می‌تواند به عنوان تشویق مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرداری‌ها در قانون جدید تخفیفات عوارض و پروانه ساختمانی برای خانواده‌های دارای حداقل سه فرزند زیر ۲۰ سال را قائل می‌شوند که نیاز است اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود.

وی افزود: قانون مشوق‌های خوبی برای فرزندآوری وضع کرده که باید دستگاه‌های اجرایی در راستای شفاف سازی قانون و تببین ابعاد مختلف آن تلاش کنند تا حقی از مردم ضایع نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان