Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین، این همایش که به صورت ویدئو کنفرانس در قزوین برگزار شد بختیاری رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور مطالبی بیان کردند.   در این همایش همچنین سند همکاری حمایت‌های اجتماعی و قضایی از افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استعدادیابی، توانمندسازی و شناسایی افراد واجد استعداد‌های برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری، ورزشی، فعالیت‌های اجتماعی، تجلیل از نخبگان و خیران، تبادل تفاهم نامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دادستانی کل کشور، از اهداف اصلی برگزاری همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۲۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت:  همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد:  به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیِّران و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان کرمان سفره‌های افطاری با بیش‌از ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده پهن می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است