Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن نیک ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.
وی تصریح کرد: این فرد پنجم آذرماه سال جاری در جریان اغتشاشات بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پرونده این خانم پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.
دادستان سیرجان با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه او برای دومین بار در ۱۷ بهمن ماه با مصرف فرآورده هایی دارویی به زندگی خود پایان داده است و علی رغم انتقال به بیمارستان از سوی خانواده، تلاش های کادر درمان جوابگو نبوده و وی جان باخته است.
نیک ورز ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
دادستان سیرجان در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست دادگاه های تبریز

لیست دادگاه های تبریز به همراه آدرس کامل و لوکیشن مقصد به صورت تفکیک شده ( حقوقی + خانواده + کیفری ) پارس وکیل برای سهولت در یافتن دادگاه های تبریز لیست کامل دادگاه ها + شورای حل اختلاف را به همراه لوکیشن ارائه داده است ، همچنین ما پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مشکل حقوقی حاد روبرو هستید حتما از لیست بهترین وکیل تبریز بهره مند شوید .

پارس وکیل حامی حقوقی مردم این پست را ارئه میدهد.

"در نظر داشته باشید که هزینه های کمک نگرفتن از یک وکیل بسیار سنگین تر از هزینه های دستمزد یک وکیل است!!!

+

+

چنانچه در پایتخت به مشکل حقوقی برخورده اید میتوانید به صفحه وکیل تهران مراجعه کنید.

1) دادگاه مرکزی تبریز (آذربایجان شرقی)

دادگاه مرکزی تبریز (مجتمع قضایی مرکزی تبریز) واقع در آدرس زیر میباشد :

آدرس: اول سربالایی ولیعصر-دادگستری کل استان آذربایجان شرقی (کد پستی:۵۱۵۷۷۳۳۱۳۵)

تلفن: ۰۴۱۱۳۳۰۶۴۲۰ – ۰۴۱۱۳۳۱۸۱۴۴

(دادگاههای انقلاب در داخل دادگستری ودادگاههای خانواده روبروی
دادگستری مرکز و جنب پارکینگ مستقر می باشند.)

اگر مشکل حقوقی شما به این دادگاه ارجاع شده است به احتمال زیاد با یک مشکل کیفری حاد دست و پنجه نرم میکنید ، مشکلات کیفری میتوانید در مورد جرایم : کلاهبرداری ، سرقت ، جرایم اینترنتی ، جعل اسناد ، فروش مال غیر ، نزاع ، حمل سلاح و... که در این صورت میتوانید از کمک بهترین وکیل کیفری تبریز بهره مند شوید.

شما میتوانید از طریق لوکیشن زیر این دادگاه را مسیر یابی کنید...

آیا میدانید 7 نابغه وکالت در تبریز چه کسانی هستند؟ به صفحه شهر وکیل مراجعه کنید.

2) دادگاه خانواده تبریز

دادگاه خانواده تبریز که به مسائل حقوقی مربوط به حوزه خانواده اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه و... در شهر تبریز رسیدگی میکنند، مجتمع قضایی دادگاه های خانواده تبریز واقع در :

آدرس: تبريز، پل قاری، به طرف آبرسان، اول خیابان علامه طباطبائی

اگر مشکل شما به این دادگاه ارجاع داده شده است به احتمال زیاد با مشکلاتی نظیر : طلاق ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، استرداد جهیزیه و... است که در این صورت پیشنهاد میکنیم حتما از کمک بهترین وکیل خانواده تبریز بهره مند شوید .

و اگر به وکیل متخصص طلاق احتیاج دارید نیز میتوانید به پارس وکیل مراجعه کنید.

شماره تماس: 04133320110

 

3) شورای حل اختلاف باغمیشه امام خمینی تبریز

شورای حل اختلاف باغمیشه امام خمینی تبریز ، آدرس این شورای حل اختلاف واقع در : استان آذربایجان شرقی، تبریز، شهرك باغميشه، خيابان مولانا، 398Q+QGH مجتمع اداری شورای حل اختلاف، ایران و لوکیشن این شورا در :

4) دادگاه شهید بهشتی تبریز

دادگاه شهید بهشتی تبریز در آدرس :  گلکار، تبریز، استان آذربایجان شرقی، ایران میباشد ، برای دسترسی به لوکیشن مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز میتوانید بر روی لوکیشن زیر کلیک کنید ...

دادگاه حقوقی تبریز (شهید بهشتی )

در این دادگاه به مشکلاتی نظیر دعاوی ملکی و حقوقی نظیر چک و سفته ، وصول مطالبات رسیدگی میشود لذا میتوانید از کمک بهترین وکیل ملکی تبریز بهره مند شوید.

شماره تماس: 04111011213

5) شورای حل اختلاف شهید قدوسی تبریز

شورای حل اختلاف شهید قدوسی تبریز واقع در آدرس : استان آذربایجان شرقی، تبریز،، چهار راه لاله، خیابان سالاری،، ، ایران ، میباشد ، چنانچه در جستجوی لوکیشن مجتمع قضائی شهید قدوسی تبریز هستید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و مسیر یابی کنید :

6)دادگاه شهید قاضی طباطبایی تبریز

دادگاه شهید قاضی طباطبایی تبریز ( مجتمع قضایی شهید قاضی طباطبایی) که دادگاه حقوقی را نیز شامل میشود واقع در آدرس : تبریز، خيابان آذربايجان، نرسيده به ميدان آذربايجان، مجتمع قضايی شهيد قاضي طباطبايي تبريز

شماره تماس: 04111010133

7) دادگاه شهید مدنی تبریز

دادگاه شهید مدنی تبریز که ویژه جرایم اقتصادی(پولشویی،اختلاص،رشوه و...) میباشد واقع در : استان آذربایجان شرقی، تبریز، جاده باسمنج، ، ایران ، میباشد ، در صورت نیاز به مسیر یابی از طریق گوگل مپ میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

8) دادگاه آذرشهر تبریز

دادگاه آذرشهر تبریز واقع در آدرس : تبریز، آذرشهر، شهرک ولیعصر، خیابان رجایی ، دادگستری آذرشهر واقع در لوکیشن زیر میباشد ...

9)دادگاه جلفای تبریز

دادگاه جلفا در خیابان ولایت فقیه واقع شده است،این دادگستری در نزدیکی بازار روس ها ،هتل گریبتون ،مهمان پذیر آذربایجان ،درمانگاه تامین اجتماعی قرار گرفته است ، شما میتوانید از مسیر طریق لینک زیر این دادگاه را مسیر یابی کنید...

تمامی اطلاعات وکلا از سایت رسمی کانون وکلای دادگستری گرداوری شده.

دیگر خبرها

  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • لیست دادگاه های تبریز
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او