Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید قالیباف در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: افرادی که در مهلت مقرر با واریز ۱۰۰ میلیون تومان، اقدام به افتتاح حساب وکالتی کرده بودند، اما اسامی آن‌ها از سوی بانک‌ها اعلام نشده بود در روز‌های هفتم و هشتم فروردین ۱۴۰۲ می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: وزارت صمت این اطمینان را به متقاضیان واجد شرایط می‌دهد که فرصت کافی برای تعیین خودرو به آن‌ها داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    قالیباف افزود: در مهلت تعیین شده برای افتتاح حساب وکالتی حدود ۹۳۰ هزار نفر، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی به نام سازمان حمایت واریز کرده بودند که فهرست برخی از اسامی از سوی بانک‌ها به سامانه فروش یکپارچه اعلام نشده بود بر همین اساس به این افراد در فروردین ماه ۲ روز فرصت داده می‌شود تا با آرامش خاطر خودروی خود را انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۶۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد

طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین - مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، طبق این طرح کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر می‌شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی می‌کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

همچنین شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی شده و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

کد خبر 745120

دیگر خبرها

  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود