Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:30:47 GMT

پاکسازی ریزش سنگ در محور کرج - چالوس

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۳۷۹۴۷۷

پاکسازی ریزش سنگ در محور کرج - چالوس

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محور کرج - چالوس که به علت ریزش سنگ در محدوده استان مازندران مسدود شده بود پاکسازی شد.

وی بیان کرد: این ریزش سنگ در محدوده سیاه‌بیشه صورت گرفته بود که توسط عوامل راهداری چالوس پاکسازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر متذکر شد: با وجود پاکسازی محور به دلیل حفظ ایمنی مسافران و همچنین پیشگبری از حوادث احتمالی این محور تا اطالع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5738797

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علیپور ریزش سنگ جاده چالوس نوروز 1402 بوشهر نوروز مسافران نوروزی سفرهای نوروزی گردشگری گرگان کرمانشاه راهیان نور 1402 گلستان اردوهای راهیان نور بارش باران عید نوروز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۷۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 846694 منبع: مهر برچسب‌ها استان بوشهر خبر مهم فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است