Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: مراسم جمع خوانی قرآن از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز در حسینیه ثارالله کرمان با تفسیر قرآن آغاز و بعد از آن آیین جمع خوانی قرآن شروع می‌شود.


آقای علیرمضانی افزود: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در استان کرمان به یک افتخار برای مردم تبدیل شده است و هر ساله جمعیت زیادی در این مراسم شرکت می‌کنند وبا استقبال خوب مردم به خصوص نوجوانان وجوانان همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: قاریان ممتاز استان کرمان تا پایان ماه مبارک در این مراسم شرکت می‌کنند و این کار با تایید شورای عالی قرآن همراه است.


مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه امسال نیز مراسم جمع خوانی قرآن کریم به صورت پخش مستقیم از شبکه کرمان پخش می‌شود گفت: رادیو نیز به صورت زنده این مراسم را پوشش می‌دهد.
وی افزود: دراین کارچندین دستگاه دیگر هم همکاری می‌کنند وبرای رفت وآمد مردم نیز سرویس رایگان از جنب حسینیه ثارالله در نظر گرفته شده است ویک مهد کودک نیز برای نگه داری بچه‌ها در طبقه پایین حسینیه آماده شده تا خانواده‌ها آسوده‌تر از مراسم بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مراسم جمع خوانی قرآن استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، عباس تجری تصریح کرد: چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان با حضور ۸۰۰ منتخب مناطق و شهرستان‌ها از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

او گفت: این مسابقات در ۱۲ رشته مختلف قرآنی برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، مداحی، اذان، احکام، دعاخوانی خواهران، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و گفتمان مهدوی است.

تجری تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری استان خراسان رضوی و مازندران اعزام خواهند شد. ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان دانش آموز و ۲۰۰ نفر نیز فرهنگی هستند که از فردا، ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات تاکنون در کیفیت خوبی برگزار شده که امیدواریم منتخبین کشوری در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • برگزاری محفل انس با قرآن در اقلید