Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:51:08 GMT

بانوی اول فوتبال جهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۳۸۷۴۸۱

بانوی اول فوتبال جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی 2022 شب گذشته در کنار هوادارانی که نتوانسته بودند به قطر سفر کنند برگزار شد. 

شاگردان لیونل اسکالونی در دیداری دوستانه به مصاف پاناما رفتند و با دو گل به پیروزی رسیدند و پیش از برگزاری این بازی بود که جشن قهرمانی باشکوهی برای آنها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونلا روکوزو مانند همیشه به همراه سه فرزندش در کنار مسی حضور داشت تا بار دیگر نشان دهد که طرفدار و حامی شماره یک مسی است و همیشه آماده است تا این بازیکن را تشویق کند و در شادی‌هایش شریک باشد. 
 

او در چند سال اخیر به چهره خاصی در بین زنان آرژانتین و حتی تمام دنیا تبدیل شده و بسیاری تمامی اقدامات و نحوه پوشش او را با علاقه و دقت دنبال می‌کنند. همین باعث شد که خیلی زود متوجه این موضوع شوند که او برخلاف همیشه که پیراهن بنفش تیم ملی را به تن می‌کرد، این بار از پیراهن جدید آبی روشن و سفید استفاده کرده که سه ستاره به نشانه سه قهرمانی در جام جهانی رو آن دیده می‌شد. 

روکوزو که حالا بسیاری از رسانه‌های ورزشی دنیا از او به عنوان «بانوی اول فوتبال» یاد می‌کنند به همراه سه فرزندش برای برگزاری مراسم جشن از روی سکوها به زمین آمد تا در کنار مسی قرار بگیرد. 

خانواده سایر بازیکنان آرژانتین هم در زمین حضور داشتند و معاشرت او با همسران دیگر بازیکنان نشان داد که رابطه بسیار خوبی با همه آنها دارد و بار دیگر توجه بسیاری از دوربین‌ها و البته کاربران شبکه اجتماعی را به خود جلب کرد تا تحسینش کنند.

آنتونلا در حال حاضر یکی از بیشترین دنبال کنندگان را در بین همسران بازیکنان فوتبال در شبکه‌های اجتماعی دارد و بسیاری با علاقه و اشتیاق خاصی تصاویری که او از خود و خانواده‌اش منتشر می‌کند را دنبال می‌کنند. 

او با حضور در کنار مسی در جشن قهرمانی آرژانتین خاطرات خوب مراسم اهدای جام قهرمانی و مدال‌ها در قطر را زنده کرد، تصاویری که نشان دهنده عشق و صمیمیت خانواده آنها بود و مورد تمجید بسیاری قرار گرفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...