Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:42:27 GMT

همسر و مادر شهیدان رستمی در اسدآباد آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۳۸۸۰۴۱

همسر و مادر شهیدان رستمی در اسدآباد آسمانی شد

بانو شوکت رستمی(اختر صفری) همسر و مادر شهیدان رستمی پس از تحمل سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، بانو شوکت رستمی(اختر صفری) همسر شهید عباس رستمی و مادر شهیدان علی‌اکبر و فتحعلی رستمی دعوت حق را لبیک گفت. فتحعلی رستمی پس از شرکت در سه مرحله از عملیات «کربلای ۵» ۲۹ دی‌ سال ۱۳۶۵ در پاکسازی نخلستان‌های دوعیجی عراق به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر رستمی هم ۲۸ شهریور سال ۱۳۶۴ برابر با سوم محرم به جمع شهدای اسلام پیوست و پدرشان عباس رستمی هم 5 مرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد، آماج گلوله‌های گروهک تروریستی نفاق موسوم به «مجاهدین خلق» قرار گرفت و پس از تحمل سه سال درد و رنج  ۲۹ دی سال ۱۳۷۰ به  فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مرحومه شوکت رستمی، همسر و مادر شهید جمعه ساعت ۱۵:۳۰ در بهشت زهرای شهرستان اسدآباد تشییع شده و مراسم ختم او هم همان ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

پایان پیام/728

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۸۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرماندار اسدآباد گفت: تعداد کل ثبت نامی‌های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تایید نهایی شدند.

حسینعلی شرکایی افزود: تعداد متقاضیان نهایی شهر اسدآباد چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند.

او تصریح کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف می‌شوند و نفرات جایگزین معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد
  • همسر رهبر انقلاب، ناشناس به مطبم مراجعه کرد!