Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:56:50 GMT

روز سرنوشت باشگاه استقلال فرا رسید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۳۹۵۷۲۸

روز سرنوشت باشگاه استقلال فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، پرداخت پول سنگین آندره آ استراماچونی به مهم ترین دغدغه هواداران استقلال تبدیل شده است. مدیران باشگاه فقط تا 11 فروردین 1402 زمان دارند که مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان به حساب استراماچونی واریز کنند و مانع از تبعات سنگین فیفایی شوند.

استقلالی ها اگر در موعد مقرر پول استراماچونی را پرداخت نکنند، نه تنها یک پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته می شود که به احتمال فراوان در کسب پروانه حرفه ای AFC هم ناکام می مانند و این به معنای حذف دوباره این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از آنکه باشگاه استقلال نتوانست از کمک های دولتی برای پرداخت پول استراماچونی استفاده کند، حالا مسئولان باشگاه امیدشان به همراه اول است تا طی یک قرارداد دو جانبه مبلغ مورد نیاز را سریعا دریافت کنند و به حساب مربی ایتالیایی سابق خود واریز کنند.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در گفت وگوی اخیر خود از برگزاری جلسه مهم با مدیران همراه اول در روز یکشنبه خبر داد. به همین دلیل می توان اینطور برداشت کرد که یکشنبه روز مهمی برای باشگاه استقلال است. روزی که هواداران هم امیدوارند بدهی به استراماچونی تامین و به وی پرداخت شود. موضوعی که می تواند آینده استقلال را متفاوت تر از گذشته جلوه بدهد.

بی شک اگر در جلسه فردای مدیران همراه اول نتیجه لازم حاصل نشود و پول به استقلال نرسد، با توجه به زمان اندکی باقیمانده تا آخرین موعد برای پرداخت پول و البته تشریفات اداری واریز پول و گرفتن تاییدیه از استراماچونی و فیفا مشکلات جدی ای به سراغ باشگاه بزرگ پایتخت خواهد آمد.

حال باید دید مدیریت باشگاه استقلال که شاید چاره مهمی به اندازه همراه اول برای تامین پول سنگین بدهی به استراماچونی نداشته باشد، در جلسه فردا می تواند مدیران این اپراتور را راضی کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی فتح الله زاده باشگاه استقلال همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • عکس| جشن پیروزی ستاره استقلال همراه با فرزندانش
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است