Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مطرح شدن برخی موضوعات در حوزه رتبه بندی معلمان طی چند هفته گذشته، اظهار کرد: در این راستا سوالاتی را مطرح کرده و در اختیار کمیسیون آموزش قرار داده بودم اما به دلیل همزمانی با تصویب قانون بودجه این سوالات مطرح نشد اما ارتباط با وزارت خانه برقرار بود.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی نقص در اجرا را یکی از مشکلات طرح برشمرد و گفت: برخی همکاران اعتراضات به حقی را داشتند و فرصت رفع مشکلات در استان وجود نداشت که این امر اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نقص باعث شد برخی افراد در رتبه بندی به اعتراض خود برسند و یا مدارک جدید خود را بارگذاری کنند.

وحیدی با تاکید بر اینکه اجازه اعتراض باید به معلمان داده شود، بیان کرد: امکان بارگذاری مدارک جدید با دستور وزیر باید ایجاد شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر این طرح مصوب سال ۱۴۰۰ بود و در بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده بود؛ اما کسر کردن این عدد برای موضوعات دیگر از جمله کسورات بازنشستگی نشان می‌داد که آموزش و پرورش در پرداخت آخر سال دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: مسئولان حوزه مالی وزارت آموزش و پرورش آشنایی کافی با مسائل مالی و اجرایی نداشتند؛ از روز نخست نیز به وزیر بیان شد که این افراد مدیریت حوزه مالی را با مشکل مواجه خواهند کرد.

وحیدی مهمترین ایراد این حوزه را کسر معوقات هر فرد بدون پرداختی به فرد دانست و گفت: زمانی کسورات باید اعمال شود که پرداختی صورت گرفته باشد؛ اما اکنون بدون پرداخت معوقاتی کسر شده است که این اقدام غیر قانونی بود لذا این امر سبب شد حکم پرداختی به معلمان ناقص اجرا شود.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم با تاکید بر اینکه تعویق پرداخت به معلمان در روزهای پایانی سال سابقه نداشته است، گفت: با این اقدام فضای بی اعتمادی بین جامعه فرهنگیان ایجاد شد.

وی افزود: وزیر می‌بایست قصورات این حوزه را شناسایی کند؛ این اتفاقات باید توسط سازمان بازرسی و دیوان محاسبات پیگیری شود.

وحیدی گفت: طرح رتبه بندی معلمان بارها توسط رئیس جمهور مورد تاکید واقع شده لذا کسانی که این طرح را نادرست اجرا کرده اند باید پاسخگو بوده و با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: تا شروع مدارس حق و حقوقات معلمان پرداخت خواهد شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آن است که شخصاً به مسئله وارد شود و با خاطیان برخورد کند تا کسی دیگر نتواند با کم کاری خود فضای بی اعتمادی نسبت به دولت ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان با هدف تکریم و پرداخت حقوق متناسب با زحمات این جامعه اجرایی شد اما برخی با سو رفتار شیرینی این کار را در کام فرهنگیان تلخ کردند.

کد خبر 5741735

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام رتبه بندی معلمان بجنورد محمد وحیدی نوروز 1402 بوشهر مسافران نوروزی گردشگری سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز رمضان 1402 ماه مبارك رمضان گرگان بارش باران سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه اصفهان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۰۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • تحلیل جایگاه دانشگاه تهران در حوزه‌های علوم‌ مختلف