Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:02:19 GMT

حمله به سرمربی حریف ایران: شرم کن مرد!

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۰۷۴۶۸

حمله به سرمربی حریف ایران: شرم کن مرد!

به گزارش "ورزش سه"، کنیا  فردا 28 مارس 2023 در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران خواهد رفت و اومالا که در فرم فوق العاده ای برای باشگاهش به سر می برد، از جمله بازیکنانی است که ابتدا برای این جدال دعوت شده بود اما سپس از لیست کنار گذاشته شده بود.

آلن تیگو که بین سال‌های 1968 تا 1979 پیراهن تیم آفریقایی را را به تن کرده، توضیح داد که این حرکت می‌تواند روحیه جوانی را که در لیگ برتر فوتبال کنیا (FKF) در حال گلزنی است تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره فوتبال کنیا گفت: "من از کاری که مربی با اومالا انجام داد ناراحت هستم و به عنوان یک فوتبالیست سابق از صحبت در مورد آن ابایی ندارم. این اشتباه، غیرقابل توجیه بود و در هیچ کشوری نمی تواند اتفاق بیفتد. من هیچ کشوری را نمی شناسم که بهترین گلزن لیگ داخلی خود را از تیم ملی حذف کرده باشد.

اگر من جای اومالا بودم دعوت آینده به تیم ملی را رد می‌کردم و روی فوتبال حرفه ای تمرکز می کردم. من حتی به او توصیه می‌کنم که پیشنهاد بازی برای کشور دیگری را رد نکند، همانطور که برخی از ورزشکاران این کار را انجام داده‌اند، زیرا او در کشورش مورد توجه نیست."

فیرات هیچ دلیل موجهی مبنی بر اینکه چرا اومالا، که در 20 بازی این فصل لیگ 19 گل به ثمر رسانده است، کنار گذاشته شد، ارائه نکرد و تنها گفت که گلزن برتر یک لیگ محلی بودن نمی تواند تضمین کننده حضور در تیم ملی باشد.

تیگو همچنین به فیرات هشدار داد که مراقب حرف زدنش باشد؛ در حالی که کنیایی‌ها را خطاب قرار می‌دهد و لحن  مصاحبه او شخصیتی را نشان می‌دهد که پر از غرور بی جا است که انگار کنیا را به جام جهانی رسانده است.

تیگو در ادامه گفت: "او باید مراقب حرف زدنش باشد و به کسانی که عاشق فوتبال هستند بی احترامی نکند.  چگونه یک مربی می‌تواند با گفتن اینکه یک بازیکن ایران ارزش بیشتری نسبت به کل ترکیب تیمش دارد، بازیکنانش را سرزنش کند؟ این شرم آور و تضعیف کننده روحیه است."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۰۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود اما نتوانست از این امتیاز استفاده کند و این بازی را با نتیجه پر گل 1-4 به حریف واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند. 

شاگردان ژاوی در حالی قدم به این بازی گذاشتند که با نتیجه 2-3 در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس به پیروزی رسیده بودند و رافینیا هم خیلی زود گل اول این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند اما اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه 29 باعث شد که شرایط به سود پی اس جی تغییر کند. 

تیم مهمان توانست بهترین استفاده ممکن را از 10 نفره شدن حریف کند و در فاصله 10 دقیقه پس از اخراج این بازیکن، دمبله بود که گل اول را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند تا زمینه‌ساز بازگشت رویایی و به یاد ماندنی تیمش در این بازی حساس و صعودشان به مرحله نیمه نهایی شود. 

گوندوگان پس از پایان این بازی در گفتگو با CBS Sports اظهار داشت:« من ناامید و مایوس هستم، خیلی ناامید شدم. همه چیز در دست خودمان بود و آن را به پی اس جی تقدیم کردیم. ما خودمان این پیروزی را به آسان‌ترین شکل ممکن به آنها دادیم.»

این ستاره آلمانی که از اخراج آرائوخو بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در این باره گفت:« صحبت در این باره دشوار است اما در چنین لحظات مهمی باید با اطمینان دنبال توپ رفت. من نمی‌دانم که او توپ را لمس کرد یا نه...

خودم ترجیح می‌دهم یک گل بخوریم یا حتی اجازه دهم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود تا این که اخراج شوم. او باید به دروازه‌بان فرصت مهار توپ را می‌داد یا حتی اجازه می‌داد توپ گل شود. این که این قدر زود یک یار کمتر داشته باشید، شما را در زمین نابود می‌کند.»

این اظهارات در حالی مطرح شد که این بازیکن پس از شکست برابر رئال مادرید در بازی رفت در رقابت‌های لالیگا هم به شدت از هم تیمی‌هایش عصبانی به نظر می‌رسید و اظهارات تندی را علیه آنها مطرح کرده بود که جنجال بسیاری را به همراه داشت و حالا این اتفاق پس از حذف از لیگ قهرمانان بار دیگر تکرار شده است.

او همچنین با اشاره به اشتباه خط دفاعی بارسا روی گل ویتینا اضافه کرد:« این هم اشتباه دیگری بود. ما باید جلو می‌رفتیم و راه او را می‌بستیم. نباید اجازه شوت زدن می‌دادیم. او آزاد بود! این چیزی نبود که تمرین کرده باشیم. نزدیک‎‌ترین بازیکن باید به سمتش می‌رفت و راهش را می‌بست.

پس از کرنر، سه در برابر سه بودیم که ویتینا از راه رسید. هیچکس جلو نرفت و اگر هم این کار را می‌کرد، خیلی دیر شده بود. نکته مهم این است که بدانیم چه زمانی باید اقدامات تاثیرگذار را انجام دهیم، کارهایی که ضروری است. این جاست که برد و باخت را مشخص می‌کند. متاسفانه، امروز آنها ما را تنبیه کردند.»

گوندوگان درباره صحنه خطایی که در محوطه جریمه روی او انجام شود گفت:« من فکر می‌کنم حقم بود که یک پنالتی اعلام شود. در حال دویدن بودم و حریف مشخصا راهم را بست. به داور گفتم که این ضربه پنالتی است و او در عوض یک کارت زرد به من داد.»

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس