Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:09:36 GMT

یک بازیگر قدیمی درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۱۰۹۸۴

نورمحمد ذوالفقاری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

مهرداد لشگری یکی از دوستان این بازیگر درباره جزییات درگذشت او به ایسنا گفت: ایشان روز گذشته، هفتم فروردین به دلیل ایست قلبی در بیمارستان ایرانشهر از دنیا رفت.

او ادامه داد: ایشان چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و سرانجام بر اثر ایست قلبی و ناراحتی ریه درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته لشگری، خاکسپاری این بازیگر فردا، نهم فروردین ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌شود و قرار است او در طبقه فوقانی مزار ایرج محمودی در قطعه ٨٨ ردیف ١٥٦ شماره ۲۸ به خاک سپرده شود.

محمد ذوالفقاری، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۳۲۹ در تهران بود. او بیش از ۵۵ سال در سینما فعالیت کرد. در آغاز به عنوان دستیار فیلمبردار با پروژه‌های سینمایی همکاری داشت و از مقطعی به بعد به عنوان بازیگر نیز به ایفای نقش در آثار سینمایی و تلویزیونی پرداخت.

از جمله آثاری که زنده‌یاد ذوالفقاری در آنها بازی داشته، می‌توان به فیلم‌هایی همچون «غلامرضا تختی»، «انگشتر»، «یک دزدی عاشقانه»، «حبیب آقا» و سریال «ابله» اشاره کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گناه دعای روز ششم ماه مبارک رمضان برگزیده ها غضب خدا كاخ گلستان بخشش گناه دعای روز ششم ماه مبارک رمضان برگزیده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۱۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند

گوگل برای محافظت از کاربران، توسعه‌دهندگان را مجبور به آپدیت اپلیکیشن‌های خود می‌کند. حالا طبق شواهد، گوگل در اندروید ۱۵ مانع از نصب اپلیکیشن‌های قدیمی که برای اندروید ۶.۰ (مارشمالو) و نسخه‌های قدیمی‌تر توسعه یافته‌اند، می‌شود.

گوگل از سال گذشته میلادی اپلیکیشن‌های قدیمی در پلی استور را از دید کاربران پنهان می‌کند و پیداکردن آنها سخت‌تر شده است. بااین‌حال، همچنان امکان سایدلودینگ برنامه‌های اندرویدی وجود دارد. البته از اندروید ۱۴، خود سیستم‌عامل مانع از سایدلودینگ اپلیکیشن‌های بسیار قدیمی می‌شود.

اندروید ۱۴ مانع از نصب اپلیکیشن‌هایی که می‌شود که SDK نسخه ۲۳ یا پایین‌تر را هدف قرار داده‌اند. این نسخه با اندروید ۶.۰ که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، مطابقت دارد. از آنجایی که اکثر برنامه‌های مخرب SDK نسخه ۲۲ و پایین‌تر را مدنظر می‌دهند، گوگل این محدودیت را درنظر گرفت؛ اما ظاهراً حالا این محدودیت شدیدتر می‌شود.

اندروید ۱۵ مانع از نصب اپلیکیشن‌های ساخته‌شده برای اندروید ۶.۰ می‌شود

به گزارش اندروید پلیس، گوگل با اندروید ۱۵، نسخه جدید SDK یعنی نسخه ۲۴ را مدنظر قرار می‌دهد؛ بنابراین اپلیکیشن‌هایی را که برای اندروید ۶.۰ توسعه یافته‌اند، نمی‌توان روی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۵ نصب کرد.

این وب‌سایت می‌گوید هنگام بررسی دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵، متوجه این موضوع شده است که سیستم‌عامل جدید گوگل مانع از نصب اپلیکیشن ساخته‌شده برای SDK نسخه ۲۳ یا همان اندروید مارشمالو می‌شود. این درحالی است که امکان سایدلودینگ این برنامه روی گوگل پیکسل ۷ پرو با دومین بتای QPR۳ اندروید ۱۴ وجود دارد.

اندروید پلیس در تلاش برای نصب این برنامه روی پیکسل ۸ پرو با دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵، با خطای عدم نصب مواجه شده است. همچنین طبق این خطا، اپلیکیشن باید SDK نسخه ۲۴ و بالاتر را هدف قرار دهد.

باید به این موضوع اشاره کرد که نویسنده اندروید پلیس هنگام تلاش برای سایدلودینگ این اپ روی پیکسل ۸ پرو با اندروید ۱۵، با پیام Google Play Protect مبنی بر مسدودشدن اپلیکیشن ناامن مواجه شده است. اگرچه این پیام جدید نیست، اما برخلاف سابق نمی‌توان با استفاده از گزینه «Install Anyway» چنین برنامه‌هایی را روی دستگاه نصب کرد.

با وجود تمام این موارد، اگر از ADB استفاده کنید و دستور زیر را بزنید، می‌توانید برنامه‌های قدیمی را روی اندروید ۱۵ سایدلود کنید:

adb install --bypass-low-target-sdk-block FILENAME.apk

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • وزیر کشور: برخی از جرایم رانندگی خیلی قدیمی است؛ بازدارندگی ندارد
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • تبدیل چرخ خیاطی قدیمی به دستگاه برش زنی + فیلم
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس