Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:08:49 GMT

توقف ایران مقابل کنیا در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۱۳۲۵۷

توقف ایران مقابل کنیا در نیمه اول

تیم‌های ملی ایران و کنیا در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار بدون گل تمام شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۲، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان کنیا است که این دیدار در نیمه اول با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت. 

این دیدار در حضور هواداران ایرانی و تعدادی از هواداران کنیایی برگزار شد و زن و مرد توانستند از داخل ورزشگاه این دیدار را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران به تعدادی از بازیکنان ایران که در دیدار تدارکاتی با روسیه به میدان رفته بودند، استراحت داده و در فهرست این دیدار قرار ندارند. 

ترکیب ایران: پیام نیازمند، آرمین سهرابیان،محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی (کاپیتان)، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.

ترکیب کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، بریان ماندلا، جوزف اوکومو، اریک اوما، تدی آکومو، ریچارد اودادا، ویکتو اومونه، دیوک آبویا، مسعود جمعه و مایکل اولونگا (کاپیتان).

موقعیت‌های حساس

دقیقه ۱۰: دفع ناقص موج حمله ایران توسط دروازه‌بان کنیا، تبدیل به موقعیت ایده‌آل برای مغانلو شد اما ضربه او از محوطه هجده قدم به بیرون از دروازه رفت.

دقیقه ۱۵: روی پاس اشتباه هافبک دفاعی تیم ملی، کنیا صاحب ضد حمله شد که مایکل الونگا ضربه خود را از مقابل محوطه جریمه به آسمان زد.

دقیقه ۲۸: در حالی که ایران سعی در خلق موقعیت داشت، باز هم کنیا روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شد که پاس در عرض کنیایی‌ها به مقابل محوطه شش قدم با فرصت سوزی بازیکن این تیم همراه شد و خط از دروازه ایران دور شد.

دقیقه ۴۲: کنیا باز هم روی یک انتقال سریع صاحب موقعیت گل شد که ضربه بازیکن کنیا توسط نیازمند به کرنر رفت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و کنیا تيم ملی فوتبال ايران بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کنیا ویدئوی ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ ليونل مسی تيم ملی فوتبال ايران تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس ناگلزمن امير غفور ویدئوی ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ ليونل مسی تيم ملی فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۱۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس

بازیکنان و هواداران بارسلونا انتظار نیمه دوم سختی برابر پاریسی‌ها خواهند داشت.

طرفداری | بارسلونا با اخراج مدافع مستحکم خود حال باید بیش از یکساعت از این بازی را با یک یار کمتر بازی کند.

دیدار دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. رافینیا در دقیقه 12 و عثمان دمبله در دقیقه 40، گل‌های این بازی را در نیمه نخست به ثمر رساندند. اما مهم‌ترین اتفاق این جدال دیدنی، اخراج مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالد آرائوخو بود. در دقیقه 29 بازی، بردلی بارکولا در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که آرائوخو او را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد تا ایستوان کواتس، داور رومانیایی با کارت قرمز مستقیم آرائوخو را جریمه کند.

بارسلونا تنها 11 دقیقه پس از اخراج آرائوخو دروازه‌اش توسط عثمان دمبله باز شد تا بازیکنی که از ابتدای بازی مورد نفرت هواداران بارسا قرار داشت، تا به اینجا زننده گل تساوی‌بخش پاریسی‌ها در استادیوم مونتجوییک باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*