Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:51:21 GMT

توضیحات فتح‌الله‌زاده درباره خطر حذف استقلال از آسیا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۱۸۵۹۶

توضیحات فتح‌الله‌زاده درباره خطر حذف استقلال از آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه استقلال در آخرین ساعات مهلت تعیین شده برای دریافت مجوز حرفه ای به سر می برد، خبرنگاران از ظهر امروز برابر ساختمان این باشگاه حضور یافته و در انتظار پاسخگویی مدیران بودند که در نهایت علی فتح‌الله‌زاده با حضور در جمع آنها، پاسخگوی سوالات بود.

فتح‌الله‌زاده در ابتدای صحبت هایش با اینکه تا فردا ظهر بحث اسپانسری استقلال مشخص می شود، درباره اینکه زمان زیادی باقی نمانده و واریز مبلغ و انتقال آن زمان می برد، گفت: پول بیاید، یک روزه آن را جابجا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کمک دولت و همراه اول نیز گفت: همراه اول اسپانسر ما نبوده است. ما به چند شرکت از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم که می توانند قبول کنند یا خیر. ما باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم تا این کار را انجام دهیم. من به همه سه پیشنهاد داده ام. گفته ام که زمین کمپ ناصر حجازی را داریم که خود من چند سال پیش گرفته ام، یک سند آزاد داریم و می توانند آن را بردارند و بخشی از پولش را به ما بدهند و بخش دیگری را به وزارت ورزش.

او ادامه داد: ما گفتیم شرکت یا بانکی بیاید، باز هم سند می گذاریم و 100 میلیارد به ما قرض بدهند و آن را پرداخت کنیم. این 2 مورد قابل انجام است. یا اگر سازمان خصوصی سازی پولی داشته باشد و به ما کمک کند، وقتی سهام ما را فروختند، از آن مبلغ را بردارند. خود آقای قربانزاده همراه من بوده و پیگیری کرده است.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه قربانزاده گفته است فتح‌الله‌زاده بابت چک هایش، مطالباتش را گرفته و آیا با هم آشتی کرده اند، پاسخ داد: ما قهر نبودیم. اطلاعات غلط به این بنده خدا داده بودند. من مدیرعامل هستم و هر چکی که در باشگاه است، امضایش با مدیرعامل است. آن چک برای چهار بازیکن بوده که 10 سال از مدتش گذشته است و از نظر قانونی اقدام کرده بودند و 12 میلیارد می خواستند که ما باید آن را طبق ابلاغیه قوه قضاییه پرداخت می کردیم. ما با آنها صحبت کردیم و 12 میلیارد را به پنج میلیارد تبدیل کردیم و به آن چهار بازیکن دادیم. اگر هر کسی چیزی به نام من آورد که پول گرفته بودم، جایزه دارد.

تکمیل می شود....

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی فتح الله زاده فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۱۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه 1+90 دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 روی اکرم عفیف مرتکب خطا شد و از داور کویتی مسابقه کارت قرمز گرفت، دیدار رفت با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 را از دست داد.

براساس اعلام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خلیل‌زاده به دلیل این خطا باید دو هزار دلار جریمه نقدی را طی 30 روز پس از تاریخ ابلاغ، به حساب AFC واریز کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطار داده است در صورت تکرار تخلف مشابه، مدافع تیم ملی ایران با مجازات شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888648

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است