Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود نقوی  در جلسه مشترک شورای معاونان با روسا و معاونان آموزشی مناطق نوزده گانه استان افزود: برابر نقدها و اشکالات محتمل در فرآیند اجرای رتبه بندی و به منظور رسیدگی به اعتراضات همکاران، کارگروه های رسیدگی و بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل شده است  و کار خود را آغاز می کند.

او گفت: تلاش در جهت احقاق حق همکاران فرهنگی باید در راس امور باشد و حقوق به حق آنان به طور کامل پیگیری و رسیدگی و ثبت و تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن باید تبیین شده، به اطلاع عموم برسد و اشکالات موجود در مسیر این امر مهم و ارزشمند نیز بررسی و رفع شود.

نقوی از برپایی میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در اداره کل و کلیه ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در جهت تکریم و حفظ کرامت همکاران، باید پاسخگویی شایسته توسط عوامل دست اندرکار صورت پذیرد.

او تصریح کرد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی کارگروه های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی-تربیت بدنی و پشتیبانی تکمیل و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل  رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه آغاز خواهند کرد،کارگروه های مذکور اعتراضات را مورد بررسی دقیق و اصولی قرار خواهند داد.

نقوی تصریح کرد: تایید رتبه ۱ و ۲ توسط هیئت ممیزه استان انجام می شود و رتبه ۳، ۴ و ۵ نیز بررسی آن در سامانه انجام و پس از مشخص شدن امتیاز، به صورت سیستمی برای تایید نهایی به هیئت ممیزه مرکزی ارسال می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معلم رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه (۳) روز پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور (از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵) به بعد، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است فرآیند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه جذب و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد این اطلاعیه و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) و اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده (به شرح آدرس درگاه اطلاع‌رسانی مندرج در ذیل این اطلاعیه)، در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلب می‌بایست سه (۳) روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵حداکثر به مدت چهار (۴) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و گزینش

مرحله اول: داوطلب لازم است در زمان تعیین شده در بخش تذکر مهم، با ورود به سامانه جذب و استخدام (کارا) در کارپوشه تعریف شده برای وی، نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک لازم اقدام نماید. بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.

همچنین با توجه به این‌که مقرر است تکمیل نمون‌برگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان تعیین شده به سامانه مذکور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل دقیق نمون‌برگ اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز شامل عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و ... تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش، تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک و تصویر سوابق فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در نهادهای انقلابی و امور عام‌ُالمنفعه مانند بسیج و ... اقدام نمایند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

ضروری است از کاربرگ اطلاعات فردی تکمیل شده یک نسخه پرینت تهیه شده و ضمن الصاق یک قطعه عکس پرسنلی به آن، پرینت مزبور در مرحله بررسی اسناد و مدارک تحویل همکاران گزینش‌گر مستقر در محل شود.

مرحله دوم: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) می‌بایست جهت تصدیق و تأیید اسناد و مدارک خوداظهاری زمان ثبت‌نام در آزمون و بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی که در سامانه جذب و استخدام (کارا) بارگذاری نموده است و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی(معاینات پزشکی)، مطابق زمان تعیین شده در سامانه جذب و استخدام (کارا) به مراکز تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نماید. به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور تسریع در امور فرایند بررسی، در مهلت تعیین شده برای پیگیری امور مربوطه مراجعه نمایند.

مرحله سوم: پس از طی اقدامات مربوطه در مراحل قبل و دریافت معرفی نامه عکس‌دار از کارگروه مرحله دوم، داوطلب می‌بایستی با در درست داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی، طبق زمان تعیین شده در کارپوشه داوطلب در سامانه جذب و استخدام (کارا)، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی تعیین شده مراجعه نماید.
تذکر: با توجه به این‌که سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام می‌گیرد، عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ساعت مراجعه در حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح ۶:۳۰ و در نوبت بعدازظهر ساعت ۱۳:۰۰ است.
مرحله چهارم: داوطلب مکلف است بعد از انجام مرحله اول، برای انجام فرایند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به محل تعیین شده، مراجعه نماید.
نکته: با توجه به مفاد دفترچه آزمون، عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر برای فرایند ارزیابی تکمیلی و زمان تعیین شده برای حضور داوطلب برای هر یک از مراحل فوق‌الذکر، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

یادآوری‌های مهم

۱) داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند؛ برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی (مندرج در ذیل این اطلاعیه) را تکمیل نموده و پس از تأیید مراجع مربوطه در سامانه بارگذاری، اصل فرم در زمان مراجعه به مرحله بررسی اسناد و مدارک تحویل دهد.
تذکر: با توجه به بندهای (۶، ۷، و ۱۲) صفحات ۴۷ و ۴۸ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنان‌چه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری و سایر موارد مندرج در این بندها ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

۲) عدم مراجعه متقاضی در مهلت اعلام شده بر اساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌های سامانه جذب و استخدام (کارا) و اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و همچنین بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی خواهد شد.

۳) درصورت تأیید مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان و احراز شرایط آزمون، از افراد واجد شرایط ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به عمل خواهد آمد.

۴) پس از شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی، بر اساس مفاد دفترچه آزمون به شرط کسب حدنصاب‌های مقرر در تذکر مهم ارزیابی تکمیلی مندرج در صفحه (۳) دفترچه آزمون، با رعایت بند (د) اعلام نتایج نهایی آزمون بخش ششم مندرج در صفحه ۴۵ و ۴۶ دفترچه آزمون، افراد پذیرفته‌شده نهایی به ترتیب نمرات مکتسبه در هر یک از سهمیه‌های استخدامی و به ترتیب نمرات فضلی یک برابر ظرفیت برای انجام سایر مراحل استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور معرفی خواهند شد.

۵) متقاضیان در صورت داشتن هرگونه ابهام و سؤال درخصوص نتایج اولیه آزمون، می‌توانند نسبت به ثبت مورد درخواستی خویش در قسمت سیستم پاسخ‌گویی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور حداکثر تا ۵ (پنج) روز پس از اعلام نتایج اولیه آزمون اقدام کنند. لذا از مراجعه حضوری به وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، هسته گزینش استان و سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایند.

۶) انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، صرفاً در مهلت تعیین شده مندرج در این اطلاعیه امکان‌پذیر است. انجام ارزیابی تکمیلی مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نخواهد بود.

۷) داوطلبانی که در مراحل اعلام شده در این اطلاعیه، شرایط آنان مطابق مفاد دفترچه مورد تأیید قرار نگرفته و یا حدنصاب لازم مندرج در دفترچه آزمون مزبور و اصلاحات بعدی را کسب ننمایند و یا صلاحیت‌های عمومی آنان مورد تأیید آموزش و پرورش قرار نگیرد، از فرآیند انتخاب نهایی آزمون استخدامی، حذف خواهند شد.

۸) از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون‌ استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳، هزینه‌های مربوط به مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی صلاحیت‌ها، معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی و...) در زمان حضور در هر یک از مرحله مزبور با رعایت قوانین و مقررات مربوط اخذ و به حساب درآمد اختصاصی آموزش و پرورش نزد خزانه‌داری کل کشور خواهد شد. داوطلبان مکلفند اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده تحویل نمایند.

۹) مدارک مورد نیاز برای تکمیل نمون‌برگ‌های سامانه جذب و استخدام (کارا) و زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان و بررسی شرایط احراز، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر است:
 اصل شناسنامه و کارت ملی
 اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان
 اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متأهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)
 اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
 اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)؛
 اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران؛
 اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
 اصل گواهی مربوط به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و جهادی و.. مطابق مفاد دفترچه آزمون

۱۰) عناوین مدارک امتیازآور مربوط به سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی بر اساس اصلاحات دفترچه آزمون به شرح زیر آماده شود:
 کسب مقام در مسابقات و رویدادهای معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
 مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بیمه
 گواهی معتبر مهارت‌ها و رتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
 تقدیرنامه‌های مرتبط در سطح (امتیاز بر اساس سطوح کسب تقدیرنامه)

۱۱) مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش نمون برگ اطلاعات فردی گزینش برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش:
 یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود).
 تصویر تمامی صفحات شناسنامه
 تصویر کارت ملی
 تصویر آخرین مدرک تحصیلی
 تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و ...
 تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
 تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک
 تصویر سوابق فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در نهادهای انقلابی و امور عام المنفعه مانند بسیج و ...

۱۲) به منظور راهنمای داوطلب جهت ورود به سامانه جذب و استخدام (کارا)، در صفحه اصلی سامانه لینک راهنمای کاربران جهت اطلاع و بهره‌برداری بارگذاری شده است. تأکید می‌شود قبل از هرگونه اقدامی از طریق لینک مربوط، اطلاعات جامع درخصوص نحوه ورود به سامانه و تکمیل نمون‌برگ‌ها کسب و سپس اقدام نمایند.

برای مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش وپرورش استان‌ها اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در امتحانات مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اینجا کلیک کنید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور

کد خبر 846321 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم استخدام سازمان سنجش آموزش کشور

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند