Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@18:01:14 GMT

۳ کشته و ۵ مصدوم به دنبال وقوع آتش‌سوزی در شیراز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۲۵۸۸۱

۳ کشته و ۵ مصدوم به دنبال وقوع آتش‌سوزی در شیراز



رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه که ۳ کشته و ۵مصدوم بر جای گذاشت خبر داد.

به گزارش فارس، هادی عیدی پور با بیان اینکه صبح روز چهارشنبه ۳ خرداد حادثه آتش‌سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه در محدوده بلوار فرصت شیرازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، عنوان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش ۷ ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۵ دستگاه خودرو اطفا حریق، ۲ دستگاه خودرو تنفسی یک دستگاه بالابر نجات و یک دستگاه خودرو نجات حاضر بودند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم عملیاتی با انجام بررسی و ارزیابی اولیه متوجه رخ دادن آتش‌سوزی در طبقه چهارم این آپارتمان شدند که دود کاملا طبقات چهار و پنج را فرا گرفته بود.

او با اشاره به اینکه یکی از واحدهای مسکونی طبقه چهارم کاملا شعله ور بود و حریق از سمت تراس به بیرون زبانه می کشید، اظهار کرد: آتش‌نشانان حاضر در عملیات به سرعت نسبت به نجات ساکنان اقدام و ۴۰ نفر از ساکنان را به بیرون هدایت کردند.

عیدی پور با بیان اینکه ۸ نفر در محل حادثه در اثر دودزدگی دچار مصدومیت شدید شدند، گفت: به رغم اینکه تعدادی از همکاران ما ماسک خود را بر صورت مصدومان زدند؛ متاسفانه سه نفر از این شهروندان در اثر شدت دودزدگی جان خود را از دست دادند.

او افزود: ۵ مصدوم دیگر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز یادآور شد: در حال حاضر تیم های عملیاتی برای بررسی دلیل آتش‌سوزی در محل حاضر هستند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۲۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت