Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@08:12:39 GMT

واکنش مداح معروف به فیلم جنجالی جشن دختران قم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۳۶۷۹۳

واکنش مداح معروف به فیلم جنجالی جشن دختران قم

آفتاب‌‌نیوز :

حسین طاهری مداح سرشناس کشورمان درخصوص حواشی مطرح شده بعد از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم، توضیحاتی ارائه کرد. بعد از این مراسم بسیاری از افراد به دلیل اقدامات و رفتار برخی از بانوان در این مراسم حین مداحی مداحی‌های حسین طاهری، از این مداح جوان کشورمان انتقاد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین طاهری با انتشار فیلم بخشی از این مراسم با عنوان «دیکته نانوشته» نوشت: لحظاتی که هیچ‌کس ندید…! اما خدای من شاهد بود…! نوکری مولا را اینطور یاد نگرفتم که خدای ناکرده با کار این حقیر، حرمت مجلس اهل‌بیت مولا (ع) خدشه‌دار یا حتی شکسته شود…! در این مجلس هم همینطور بود. اما فضای پیش‌آمده در این مجلس آن هم برای «دقایقی بسیار کوتاه» و در لحظات پایانی مراسم جشن برای همه ما تجربه اول بود! لذا با تذکری‌که مشاهده فرمودید و رعایت کامل اصول و چهارچوب از جانب خواهران محترمه بزرگوار، همان لحظه نظم جلسه برقرار شد، اما دیگر این لحظه پخش نشد! نه از صدا‌و‌سیما نه فضای مجازی! از همان اول هیچ‌کس سوال نکرد، چرا نوشتی مهم رضایت خداست؟ چرا گفتی از جلسه خوشحالم؟ منظور من جلسه کامل بود! شعر و سرودهای بی‌نظیر حجاب! نه فقط ۳۰ ثانیه، از ۵ ساعت! هیچ کس ذره‌ای هم صبر نکرد! با انتشار یک تصویر ۳۰ ثانیه‌ای! همه با دنیایی از قضاوت آمدند! حتی عزیزانی که بنده حقیر را از سالیانی دور و دراز می‌شناختند و‌ای کاش فقط قضاوت‌ها بود! یا انتقاد‌هایی سازنده و دوستانه! امان‌از تهمت، ناسزا و خشم انتقام، اما من صبر کردم تاخوب بشنوم! بلکه با این تلنگر، از خواب بیدار شوم و به خودم بیایم که اینجا کجاست؟! دنیاست! خب… رسم دنیا این است و درس دنیا همین که هیچ یک از ما به هیچ یک از ما هیچ دل نبندیم جز به صاحبش، صاحب‌دل‌هایمان‌…حجت بن الحسن (عج) آقا امام زمان (عج) و‌خانواده مهربانش، همین! و در آخر به قول حاجی‌مان، یقیناً کله خیر...

او در ادامه این متن هم نوشت: خدای من خودش می‌داند که خوشحالی دختران باعفت این خاک امام رضا (ع) بالاترین خوشحالی من بوده و هست! ان شاءالله‌که حواس ما و عوامل و خودشان بیشتر از این حرف‌ها به همه‌چیز باشد تا دیگر هیچ‌وقت به هیچ دلیلی هیچ کجا، این شادی‌ها به‌کامشان تلخ نشود. گاهی بعضی اتفاق‌ها باعث می‌شود، عزیزان واقعی زندگیت را پیدا کنی! به‌قول داش‌مشتی‌ها رفقای روزای سخت. دم همتون گرم که به وجود شما می‌بالم! دم الباقی عزیزان هم گرم که بیدارم کردند. فیلم کامل این مجلس را به زودی منتشر می‌کنیم. فیلم کامل قرار نمایشگاه کتابمان را هم همینطور که کلی حرف نگفته هم برای آن موضوع داریم!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جشن دختران قم حسین طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۳۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است