Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:26:59 GMT

قیمت خودرو امروز ۶ خرداد +جدول

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۳۷۷۲۹

قیمت خودرو امروز ۶ خرداد +جدول

قیمت خودرو روند هفته‌های گذشته را طی کرده و افزایشی نبوده است. بازار خودرو در وضعیتی قرار گرفته که علی‌رغم نبود خریدار، توان کاهش قیمتی بیش‌تر را ندارد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه ثبات قیمتی را تقریبا در همه محصولات داخلی و مونتاژی تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان گفت، امروز تقریبا در هیچ محصولی شاهد تغییرات قیمتی نبودیم و بازار در رکود کامل به‌سر می‌برد. یکی از بزرگ‌ترین دلایل کاهش و ثبات قیمتی خودرو، شاید نبود خریدار در این بازار باشد. البته در چند روز اخیر شاهد ثابت ماندن قیمت در اکثر محصولات ایرانی و مونتاژی هستیم که دلیل آن شاید اشباع کاهش قیمت باشد. به عبارتی، علی‌رغم اینکه فروشنده در بازار زیاد بوده و خریداری پیدا نمی‌شود، اما بازار دیگر توان کاهش قیمتی بیش‌تر را ندارد.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت خودروهای داخلی

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ همانند روز گذشته، هیچ تغییر قیمتی را تجربه نکردند. پراید ۱۳۱ در قیمت ۳۴۵ و پراید ۱۱۱ در قیمت ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX TU۵، ساخت ۱۴۰۱ که در روزهای گذشته کاهش چشم‌گیری تجربه کرده بود، امروز ششم خردادماه، بدون تغییر قیمتی و با ۶۳۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، ساخت ۱۴۰۱ نیز همانند پارس TU۵ در روزهای گذشته کاهش چشم‌گیری تجربه کرده بود، با همان مبلغ ۶۶۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ که سدان لوکس ایران خودرو محسوب می‌شود نیز امروز بدون کاهش، در قیمت ۸۷۰ میلیون تومان ثابت ماند.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

در بازار خودروهای خارجی و مونتاژی نیز همانند محصولات داخلی، هیچ تغییری به چشم نمی‌خورد و به نوعی آرام‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

برای مثال ام وی ام X۲۲ PRO همانند روز گذشته با همان قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان معامله شد.

جک J۴ ساخت ۱۴۰۲ نیز نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند و با قیمت ۹۰۰ میلیونی خرید و فروش شد.

خودروی ریسپکت پرایم و فردا T۵ نیز از دیگر محصولات مونتاژی در کشور هستند که ۶ ام خرداد ماه ۱۴۰۲، هر دو به قیمت ثابت روز گذشته قیمت گذاری شدند. ریسپکت پرایم با یک میلیارد و ۴۸۰ و فردا T۵ با یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت، روند آرامی را تجربه کرد. در اکثر خودروها، کاهش جزئی و یا درجا زدن قیمت را شاهد بودیم. در اولین روز هفته دوم خرداد ماه نیز، این ثبات بازار ادامه‌دار بود.

در ابتدای گزارش به این نکته اشاره کردیم که قیمت خودرو در بازار به‌نوعی به حالت اشباع رسیده و توان کاهش قیمت بیش‌تر را ندارد. البته شاید بسیاری بر این باور باشند که در ماه‌های گذشته، بازار خودرو رشدهای سرسام‌آوری را تجربه کرده و باید بیش‌از این هم کاهش یابد. در حالی که اگر قیمت خودرو را با نرخ ارز و طلا مقایسه کنیم، می‌بینیم انتظار کاهش بیش‌تر، اشتباه است.

انتظار می‌رود در هفته پیش رو نیز این روند طی شود. به گفته کارشناسان، بعید است که اخبار مهمی در مورد بازار خودرو در طی این هفته داشته باشیم. پس در صورتی که اخبار مهمی در حوزه خودرو مخابره نشود که آن را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین نرخ ارز و سایر پارامترهای اقتصادی ثابت بماند، بازار خودرو نیز ثبات قیمتی خود را حفظ می‌کند.

منبع:تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات ترکیه قیمت قیمت خودرو قیمت خودرو اخبار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیون تومان بازار خودرو خرید و فروش قیمت خودرو روز گذشته کاهش قیمت بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۳۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و حتی پشتیبانی ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلاری را تجربه کرد. قیمت پایین نزدیک به ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای روند بازیابی است، قیمت از سطح ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار و ۶۳ هزار  دلار بالاتر رفت و حرکتی بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار شکل گرفت.

اکنون بیت‌کوین زیر ۶۷هزار دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۶۵هزار و ۸۰۰ دلار است. همچنین  کانال صعودی کلیدی با مقاومت ۶۵ هزار و ۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین در حال شکل‌گیری است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰هزار و ۴۹۵ دلار است.

اولین مقاومت اصلی می‌تواند سطح ۶۶هزار دلار باشد و مقاومت بعدی روی ۶۸هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت ۶۸هزار دلار وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند تا ۷۰هزار دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۷۱هزار و ۲۰۰ دلاری است. هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت به سمت منطقه مقاومت ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۶هزار و ۸۵۰ دلاری بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۴هزار و ۵۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی اصلی ۶۳هزار دلار است. اگر بسته شدن زیر ۶۳هزار دلار باشد، قیمت ممکن است شروع به کاهش به سمت سطح ۶۲هزار دلار کند. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه‌مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۸۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸.۲۲ میلیارد دلار است که ۲۷.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۴۸ میلیارد دلار است که  ۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۹.۰۶ میلیارد دلار است که ۹۲.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و  ۱۷۳.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۱۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۴۹.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۹۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۸.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۲۹ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۸.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۹۰ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۵.۷۱ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱۷.۵۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۹.۲۷ درصد افزایش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۸۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۵۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۰.۳۱ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • اعلام قیمت خودرو در بازار/ این خودروها ریزش سنگین را تجربه کردند
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها