Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ماهانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در دستور کار دولت قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روزهای آینده برای سه دهک اول درآمدی آغاز خواهد شد.

همچنین افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از آن برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه، امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالاهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک در هر ماه فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ الکترونیک

ایسنا/یزد کلاهبرداران سایبری و هکرها در یک‌ ماه اخیر از طریق ارسال پیامک های جعلی با موضوع کالا برگ الکترونیک و یارانه معیشتی بیش از ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کردند.

بنا بر اعلام پلیس فتای یزد، پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آنها کلیک نکنید و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نمی‌باشد.

فتای یزد اعلام کرد که کلیه پیامک‌های حاوی لینک‌های با عناوین بسته معیشتی که از طرف دوستان و افراد معتبر برای شما ارسال می‌شود جعلی بوده و در صورت باز کردن لینک تلفن همراه شما هک شده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی حساب‌های بانکی شما توسط هکر و کلاهبردار خالی خواهد شد.

بر اساس این اعلام کلاهبرداران سایبری و هکرها در یکماه اخیر بیش از ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کردند.

اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم
  • کلاهبرداری میلیاردی با ارسال پیامک جعلی کالا برگ الکترونیک
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ الکترونیک
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک
  • بودجه امسال ۶۳۴۷ همت بسته شد/ افزایش ۲۰ درصدی نسبت به پارسال
  • اجرای سومین مرحله توزیع کالابرگ الکترونیکی