Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوبیاک ستاره سابق والیبال لهستان و بازیکن جنجالی این تیم می گوید که می خواهد مبارز MMA شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلست، کوبیاک اسطوره والیبال لهستان می گوید که احتمال دارد مبارز MMA شود. این صحبت‌های درحالی مطرح می‌شود که کوبیاک همچنان یک والیبالیست فعال است. او به تازگی پس از سال‌ها بازی در ژاپن، از قاره آسیا جدا شده و هنوز مشخص نیست فصل آینده در کدام باشگاه بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوبیاک در مورد ورزش رزمی گفت: با توجه به حرفه ام فعلا ورزش رزمی نمی کنم اما بعد از پایان دوران حرفه ای ام قصد دارم زمان از دست رفته را جبران کنم. فعلا باید ورزش رزمی را رها کنم، چون روی والیبال تمرکز کرده‌ام. احتمالش وجود دارد که ورزشکار رزمی شوم!

او ادامه داد: مبارز مورد علاقه من کانر مک گرگور مبارز UFC است. 

کوبیاک ۳۵ ساله یکی از موفق ترین والیبالیست های لهستانی به شمار می‌آید. او ۱۷۲ بازی برای تیم ملی لهستان انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میشل کوبیاک تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس جام حذفي فوتبال ايران داربی 101 دووميداني مناف هاشمی نساجی مازندران نواب نصیرشلال تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس جام حذفي فوتبال ايران داربی 101

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۶۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران