Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:12:45 GMT

موضع صریح پبمان جبلی درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۷۸۰۹۷

موضع صریح پبمان جبلی درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور

پیمان جبلی ـ رییس سازمان صداوسیما ـ که در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) حاضر شده است، سرانجام موضع خود در قبال عادل فردوسی‌پور ـ مجری سابق صداوسیما و برنامه «نود» ـ و همچنین برخی دیگر از هنرمندانی که رسانه ملی در این مدت با آنها قطع همکاری کرده است را بیان کرد.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی در پاسخ به پرسشی از دانشجویان درباره‌ی موضع رییس سازمان صداوسیما در قبال عادل فردوسی‌پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، تصریح کرد: بالاخره وقتی این آدم در برنامه‌ای می‌آمده برای خودش خِیلی از مخاطبان را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسمش می‌آمده، برنامه با خودش مخاطب می‌آورده است. اسم آن آدم روی شبکه‌ای می‌آمد، آن شبکه خودش را بالا می‌کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا. حالا ما ما چشممان را می‌گذاریم روی هم انگار ندیده‌ایم، اصلا شما (دانشجویان) و مردم اجازه می‌دهید ما این کار را کنیم. آیا ما می‌توانستیم برنامه‌هایی را بدون عز و التماس و بدون پذیرش ذلت در برابر افرادی که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاریخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامی که تا به حال از آن ارتزاق کرده بودند تا به اینجا رسیده بودند، بسازیم، پاسخ این است نه نمی‌توانستیم.

ادامه دارد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادل فردوسي پور ولادت امام رضا ع در حاشیه جلسه دولت جنگ تحمیلی امام رضا ع دفاع مقدس عربستان شهرک اکباتان ولادت امام رضا ع در حاشیه جلسه دولت جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۷۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جبلی رییس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیات دولت با حضور خبرنگاران گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد .از سویی شورای معاونان به طور مفصل برای راه های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: در نتیجه مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و همچنین قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد.

جبلی در خصوص مواردی که می تواند به تحقق شعار سال کمک کند، بیان‌کرد: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می شود.

وی‌ با اشاره به سند تحول رسانه ملی، اذعان کرد: براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه ها اعم از برنامه های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه ها داشتیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: به همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

جبلی متذکر شد: هزینه های برنامه ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد ها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت های غیر معقول موافق نیستیم. رویه های غلط که از دوره های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

کد خبر 6063531

دیگر خبرها

  • غفلت ما در زمینه فرهنگی نتیجه شومی دارد
  • درخواست‌های شاعران از جبلی؛ شعر طنز به تلویزیون می‌آید؟
  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت