Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

نیمه نخست این بازی که با حضور نزدیک به ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حواشی زیادی داشت.

برخورد توپ با دست دانیال اسماعیلی فر مدافع پرسپولیس در حالی صورت گرفت که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اشکان خورشیدی داور مسابقه باید این صحنه را پنالتی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فنایی پیشکسوت و کارشناس داوری با رد این ادعا گفت: حجم بدن با دست بازیکن پرسپولیس زیاد نشد و ادامه بازی بهترین تصمیم داور بود.

کد خبر 5799702

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی 101 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 101 فوتبال تکواندو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران دوومیدانی تیم ملی تکواندو والیبال مهدی طارمی یحیی گل محمدی تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند.

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی به خصوص روی یک صحنه مشکوک بود که معتقد بودند توپ یامال از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده است.

عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا جنجال ساز شد اما در نهایت VAR نظر داد که همه توپ از خط رد نشده است.

در همین رابطه خوانفه سانز، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه اصلا نیاز به جنجال نبود چرا که آن صحنه قطعا آفساید بود. کوبارسی در لحظه رسیدن توپ به لونین در منطقه آفساید بود و چون برای گلر رئال ممانعت ایجاد کرده بود، توپ اگر گل می شد نیز مورد قبول قرار نمی گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898325

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!