Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار‌های ۷ وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از صبح امروز (پنج شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد و در پایان مسابقات مقدماتی، دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند. پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بر همین اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست مقابل موکاشیف از قزاقستان حاضر نشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر لیگیو کائو از چین کشتی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ رضوان آرنوات از رومانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب اسلام جان بهرام اف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. محسن نژاد در این دیدار با برنده مبازه میان آفتاندیل تالایبک اولو از قرقیزستان و ارباتو تیو از چین کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ داستان ژارلیخانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان جیمینگ هان رهتی از چین و مادیار مالتیکبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۷ بر ۵ ابرار آتابایف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۵ جانی ختسوریانی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۲ سلطان آسیتولی از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف هوسیتیو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرتور اوماروف از چک را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی بالی دیگر نماینده کشورمان در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۳ رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که ساروی با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در دیدار پایانی به مصاف یی مینگ لی از چین می‌رود. بالی نیز در دیدار رده بندی با برنده مبارزه میان آرتور اوماروف از چک و آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۱ عثمان ایلدیریم از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لینگ ژی منگ از چین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با توجوه به عدم حضور آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی به دلیل مصدومیت، پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میرزازاده در دیدار پایانی به مصاف اسکار پینو هیندز دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از کوبا می‌رود.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی مرحله نیمه نهایی راه یافت دور بعد با نتیجه دیدار رده بندی نتیجه ۷ دیدار فینال دور نخست دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال

در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو برگزار شد، تیم ملی ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور داشت که با کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در جریان مبارزات امروز، در وزن ۵۱ کیلوگرم مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که حریفانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبرو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این نیز مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به مدال برنز رسیده بودند. 

باقر فرجی و روزبه صفری نیز دیگر بوکسورهای ایران در این تورنمنت بودند که از دور مسابقات کنار رفته و به مدال نرسیدند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم
  • بوکسورهای ایرانی در جاده ابریشم نقره‌ای شدند 
  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم 
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو