Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان درباره ضرب و جرح یک دانشجوی این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در تاریخ ششم خرداد ماه جاری رخداد تلخی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به وقوع پیوست؛ این حادثه که با انگیزه شخصی بین دو دانشجوی دختر و پسر اتفاق افتاد، منجر به جراحت دانشجوی دختر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله ضمن هماهنگی با اورژانس، دانشجوی آسیب دیده سریعا به بیمارستان منتقل و به طور ویژه تحت درمان قرار گرفت و همچنین شخص خاطی تحویل پلیس شد.

لازم به ذکر است جلسه اضطراری شورای انضباطی دانشجویان تشکیل و حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی صادر شده است.

بررسی‌های تکمیلی در خصوص حادثه مذکور همچنان در حال انجام است و تاکید می‌شود دانشگاه شهید باهنر کرمان هرگونه کوتاهی و قصور احتمالی را چه از جانب شخص یا واحدهای زیر مجموعه دانشگاه به جد پیگیری خواهد نمود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: وضعیت عمومی دانشجوی مضروب، خوب و رو به بهبودی است و فرد ضارب نیز در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه باهنر کرمان ضرب و جرح استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی سیاسی اخبار اجتماعی خوزستان استانی ورزشی استانی علمی و آموزشی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری باهنر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان