Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در خصوص مسابقه فینال جام حذفی، ارائه چند نکته ضروری است:

۱- شب گذشته فصل ۰۲-۱۴۰۱ برای استقلال با نایب قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید. از بابت اینکه نتوانستیم جامی که حداقل حق شما هواداران عزیز بود را کسب کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

۲- دلیل اخراج سرمربی استقلال برای هیچکس مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هیچ گونه اتفاق خاصی نیفتاد و مساله‌ای کنار خط پیش نیامد، ناگهان ریکاردو ساپینتو از زمین مسابقه اخراج شد که این موضوع بسیار عجیب است.

۳- در مورد اتفاقات داوری، بارها و بارها صحبت کرده‌ایم اما متاسفانه در مسابقه فینال هم شاهد اشتباهات پرتعداد داوری بودیم، از جمله اخراج نادرست ساپینتو، سوت‌های اشتباه و نادرست، اخطارهای داده نشده، سوت‌هایی که باید برعکس زده می‌شد و صحنه منجر به گل دوم که هیچ گونه خطایی صورت نگرفت.

۴- شایعات ناپسند و کاملا کذبی در خصوص رختکن استقلال پس از مسابقه منتشر شده که از اساس نادرست است و واقعیت ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساپینتو دربی 101 اخراج ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 

 

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری،  حراست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود هر گونه تلفن همراه، تصویربرداری و عکسبرداری ورزشکاران در اماکن ورزشی مختص بانوان و انتشار تصاویر در فضای مجازی در اماکن و باشگاه های سطح استان ممنوع و تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

حسین فرهادیان تصریح کرد: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی لازم است این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

وی گفت: همچنین هر گونه تمرین، دوره آموزشی و برگزاری مسابقات مختلط در اماکن و باشگاه های ورزشی سطح استان ممنوع می باشد، لذا اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان است. 

 

رئیس حراست اداره کل ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتشار تصاویر فعالیت های ورزشی بانوان در اماکن ورزشی در فضای مجازی ممنوع است و مدیران اماکن ورزشی موظف به رعایت ضوابط و قوانین مربوطه می باشند.

دیگر خبرها

  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد