Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:35:30 GMT

شادی باورنکردنی نورافکن پس از گل استقلال در دربی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۸۶۳۹۳

شادی باورنکردنی نورافکن پس از گل استقلال در دربی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب و در عین حال عجیب دربی پایتخت، شادی بی‌حد و پایان امید نورافکن پس از گل تساوی استقلال بود. ویدیویی از آن لحظات منتشر شده که ستاره سپاهان را در حال شادی نشان می‌دهد.

نورافکن که سابقه عضویت در استقلال را نیز دارد، طی فصل گذشته مصاحبه‌های متعددی را علیه پرسپولیس انجام داد، برای تماشای دربی پایتخت به همراه رضا میرزایی در استادیوم آزادی حاضر شده بود، در قسمت جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار تیم سابقش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل تساوی استقلال که در دقیقه 90+11 توسط محمدحسین مرادمند به ثمر رسید، ویدیویی از نورافکن در کنار رضا میرزایی منتشر شده که او را در حال شادی زایدالوصفی نشان می‌دهد که در نوع خود نیز جالب توجه است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که هواداران استقلال در سال‌های اخیر همواره خواستار بازگشت نورافکن به این تیم شده‌اند اما این بازیکن چندی پیش قراردادش را با سپاهان تمدید کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال لالیگایی

  این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد چرا باید بازی در ورزشگاهی برگزار شود که امکان حضور تماشاگران نیست؟ بهتر است سازمان لیگ بازی را به ورزشگاهی منتقل کند که تماشاگر بتواند بیاید. مهدی هاشمی‌نسبت، دستیار جواد نکونام هم دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و با کنایه به قرمزها گفت: «چطور تیمی در سال‌های قبل بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌کند ولی استقلال باید به ورزشگاه دستگردی رفته و بازی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند؟ چرا باید استقلال بدون پشتوانه‌ و تنها بازی کند؟» او سپس جملاتی خطاب به طرفداران استقلال گفت: «هواداران ما باید به هوش باشند که دشمنان استقلال شروع کرده‌اند! ۱۰ هفته به پایان لیگ باقی مانده است. ما سنگ‌هایی را از پیش رو برداشتیم. برخی از دست‌اندازها را پشت سر گذاشتیم، با تمام مشکلات و کمبود بازیکن و مسائل دیگری که داشتیم و همچنین حواشی که اطراف تیم ما بود، در حال جنگیدن هستیم. نه فقط کادر فنی که بازیکنان، تیم، هواداران و غیره نیز می‌جنگند.» او گریزی هم به دربی زد و جواب محمدرضا مهدوی را داد که گفته بود استقلال اتوبوسی دفاع کرد: «این کارشناسان مجازی بهتر است به جدول نگاه کنند. ما بهترین خط دفاع و دومین خط حمله قوی لیگ را داریم.» از اردوی استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام به بازیکنانش گفته باید هر طور شده سه امتیاز بازی هوادار را بگیرند چون معمولا بازی بعد از دربی سخت و طاقت‌فرساست. او و تیمش باید در تقابل با مسعود شجاعی و هوادار این امتیازات را به اندوخته‌های‌شان اضافه کنند. دو دوست قدیمی و همبازی در اوساسونا و تیم‌ملی، حالا در قامت مربی تقابلی لالیگایی خواهند داشت. جالب اینجاست مثل نکونام، دیروز شجاعی هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر نشد تا احتمالا صحبت‌های‌شان را به بعد از بازی واگذارند. تیم هوادار هفته گذشته در تبریز ۴ بر ۲ به تراکتور باخت و استقلال نیز دربی را مساوی کرد. باید دید تقابل این دو تیم بدون حضور تماشاگران جذاب خواهد بود یا نه؟ 

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال همچنان در لیست انتظار!
  • ابلاغیه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • مهدی ترابی: استقلال دربی را خیلی بسته بازی کرد، شاید اگر فوتبالی بازی می‌کرد می‌توانستیم ببریم / فیلم
  • استقلال خوزستان 0-0 فولاد خوزستان؛ این دربی هم گل نداشت!
  • (عکس) بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس و استقلال در دربی
  • بازتاب جهانی حرکت هواداران استقلال؛ هالک آبی وارد می‌شود!
  • جدال لالیگایی
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!