Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- وریا غفوری مدافع راست سال‌های نه چندان دور تیم ملی که ۲۸ بار پیراهن ایران و البته ۱۵۸ بار پیراهن استقلال را به تن کرد، پس از سال‌ها حضور در فوتبال حرفه‌ای از این عرصه آنهم به صورت مجازی و با نوشتن متنی در اینستاگرام خداحافظی کرد.

به گزارش فرارو، خداحافظی وریا واکنش‌های زیادی در پی داشته و حتی تعدادی مدعی شدند به او اجازه حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی، یک روز پس از اعلام خداحافظی‌اش را هم نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موقعی که وریا خداحافظی کرده بسیاری از چهره‌های مطرح ایران در عرصه‌های مختلف، با نوشتن پیامی سعی کرده تلاش‌های او را مورد ستایش قرار دهند. با وجود این، شاید هیچ کدام از آن‌ها متون به اندازه دلنوشته مونا اردلان، همسر وریا غفوری احساسی نباشد.

همسر وریا روز گذشته در پیامی اینستاگرامی نسبت به خداحافظی کاپیتان سابق استقلال نوشت:

به همین سادگى؛ و پس از بی مهری‌های فراوان با یک استوری با تمام لحظه ها، نفس ها، عشق و سال هاى رفته خداحافظى کردى و تمام.

وریای عزیزم اینست بهاى حضورمان در روزهاى سر تا پا مجازى و ما در این حقیقت غوطه وریم. مى دانم از پس روزهاى بدون عشق برآمدن طاقت فرساست. اما هر کاری برای وریای این سرزمین بسان معنی نامت به بهترین شکل به سرانجام خواهد رسید. نگاه پر از غرورت را به مانند کوه‌های استوار این سرزمین در تمام لحظه‌های با هم بودن حس کردم. برخیز تا این لحظه‌ها را حایل کنیم میان زندگى و صورت‌های پر مهر رادین و بارین که از نبودن هایت خسته اند و آغوش گرم پدرى را جستجو مى کنند که زاده شهریست که مردمانش هنوز قوى و راست قامتان تاریخ اند، بى رحمى‌ها را کنار مى زنند و پس از سال‌ها هنوز هم با نامردى‌ها مى جنگند و خم نمى شوند.

اجازه نمى دهم این روز‌ها در آسمانت کلاغ هاى سیاه پرواز کنند. بچه هایمان و تو هدیه اى هستند از همان آسمان. اینک وقت آن رسیده چهار نفرى در کنار هم در دنیاى واقعى خودمان نفس بکشیم و از صداى خنده هایشان قند‌ها در دلمان آب شود.

مانند نامت دوباره متولد شو و سلام کن به دنیای پر هیاهوی سخت و طاقت فرسای بدون فوتبال.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال فولاد قیمت طلا و ارز قیمت موبایل سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر امروز -شنبه یکم اردیبهشت- در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی هفته معرفی مشاغل شهرستان البرز اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش این است که ۵۰ درصد دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند.

وی افزود: مقرر شده است بخش قابل توجهی از رشته‌های دانشگاهی که بازار کار ندارند، حذف شود و رشته‌های به‌روز دارای بازار کار جایگزین شود. منطقه البرز با توجه به اینکه قطب صنعتی است، دارای ظرفیت ویژه‌ای است که به آن کم‌توجهی شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه هنرستان‌های جوار مراکز صنعتی باید افزایش پیدا کند؛ هم‌اکنون فقط دو هنرستان جوار در استان داریم، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بودجه‌های قابل توجهی برای هنرستان‌ها جذب شده که کافی نیست و کمک سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: توجه کامل به سند تحول بنیادین و اجرای کامل ساحت‌های آن مستلزم توجه به هنرستان‌ها و یاری صاحبان صنایع است؛ زیرا یکی از ساحت‌های سند تحول ساحت علمی و فناورانه است.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

کد خبر 746265

دیگر خبرها

  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند
  • تصمیمات احساسی و ذوب شدن آهسته فولاد/نگرانی برای بقا در لیگ برتر
  • لغو برخی پروازهای بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی