Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@10:19:01 GMT

کنایه عجیب قلعه‌نویی به فردوسی‌پور و برنامه 90

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۰۹۴۹

کنایه عجیب قلعه‌نویی به فردوسی‌پور و برنامه 90

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مصاحبه اخیرش درباره شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان برای تورنمنت‌های پیش‌رو در پاسخ به سوال یک خبرنگار درخصوص استفاده از لژیونرها و بازیکنان ایرانی گریزی به سال ۲۰۰۶ زد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه افتخارآفرینی لژیونرها برای ایران است تصریح کرد: من سال‌ها پیش با خیلی از آقایان به مدت ۱۰ سال جنگیدم که ایرانی را باور کنین و یک برنامه‌ای وجود داشت که ضد ایرانی بود و غرق در خارجی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی افزود: ما همان زمان اختلافاتمان بر سر همین مسائل بود که توانایی این بازیکنان را باور کنین. شاید در آن زمان بسترها آماده نبود اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و حضور لژیونرها باعث خوشحالی ماست و دوست داریم تعداد آنها بیشتر شود چون در نهایت افتخار آنها افتخار ایران است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1773256

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر قلعه نویی عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌ سه، اردوی تیم ملی فوتسال ایران چند روزی می‌شود که در مرکز ملی فوتبال زیر نظر وحید شمسایی آغاز شده و شاگردان او برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند.
تیم ملی قرار است به زودی برای برپایی اردویی چند روزه عازم اردوی آماده سازی در ویتنام شود و سپس به ایران باز می‌گردد و مرحله آخر آماده سازی را پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا در تهران پشت سر خواهد گذاشت.
به همین دلیل امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش در کنار امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شدند و در این بین برخورد وحید شمسایی که یکی از حامیان همیشگی امیر قلعه نویی در تیم ملی بوده با سرمربی تیم ملی بسیار جالب و صمیمانه بود. 

تیم ملی فوتسال روز ۳۰ فروردین ماه در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا در تایلند به مصاف افغانستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • قلعه‌نویی ۱۱ بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • واکنش لژیونر ایرانی به قرار گرفتن در لیست جدید قلعه نویی
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی
  • ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)